تاریخ انتشار: 1395/04/30 21:41
کد خبر: 272826

اختصاصی/بلیت فروشی پرسپولیس به سبک منچستریونایند

شنیده می شود از سوی باشگاه پرسپولیس نمایندگانی راهی ترکیه شدند که هم مانند باشگاههای اروپایی بلیت فروشی طبق شماره صندلی انجام شود.
اختصاصی/بلیت  فروشی پرسپولیس به سبک منچستریونایند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،  در جریان دیدار روز گذشته علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با سیدحسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، طباطبایی از آمادگی سخت افزاری ورزشگاه آزادی برای بلیت فروشی بر اساس شماره صندلی تماشاگران خبر داد.

وی گفت: به لحاظ فنی زیر ساخت های این کار در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده و در صورت موافقت سازمان لیگ می توان از همین فصل بلیت فروشی را بر اساس شماره صندلی انجام داد. در همین راستا شماره صندلی تماشاگران در طبقه نخست نصب شده و در صندلی گذاری طبقه دوم نیز به این اصل مهم توجه می شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی یادآور شد: در صورتی که سازمان لیگ بلیت فروشی را بر اساس شماره صندلی انجام دهد، ورود و خروج تماشاگران به ورزشگاه آزادی راحت تر می شود و آنها مجبور نیستند برای مسابقه ای مثل دربی از شب قبل از بازی در ورزشگاه حضور بهم رسانند.

صحبت های طباطبایی در شرایطی مطرح شد که طاهری نیز در جلسه خود با مدیر مجموعه ورزشی آزادی عنوان داشت که فدراسیون اجازه بلیت فروشی بازی های پرسپولیس در لیگ را به این باشگاه واگذار کرده که طباطبایی در پاسخ به صحبت های طاهری یادآور شد که انجام این کار منوط به اعلام رسمی سازمان لیگ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j8mn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازیکنان پرسپولیس فردا پولدار می شوند