تاریخ انتشار: 1395/04/31 08:46
کد خبر: 272801

آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

آخرین اخبار را از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در ادامه مشاهده می کنید
آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا - پنج شنبه

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،

جان فلاناگان مدافع تیم لیورپول قصد دارد طی روزهای آینده از این تیم جدا شده و با قراردادی قرضی راهی برنلی شود. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است فلاناگان در تیم برنلی می تواند بازی های بیشتری انجام داده و حضوری مستمر در ترکیب این تیم داشته باشد.

پس از آنکه باشگاه چلسی به دلیل قیمت بالای کالیدو کولیبالی و لئوناردو بونوچی از خرید آنها صرفنظر کرد، اکنون قصد دارد با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند ویکتور لیندلوف مدافع بنفیکا را جذب کند.

رافائل واران مدافع رئال مادرید از حضور در منچستر یونایتد و همکاری دوباره با ژوزه مورینیو منصرف شد. واران گفته مهم ترین دلیل ماندنش در برنابئو، زین الدین زیدان است.

پس از انصراف چلسی از خرید بونوچی، مشتری تازه ای برای این مدافع ملی پوش ایتالیایی پیدا شد. ژوزه مورینیو برای تقویت خط دفاعی منچستر یونایتد، بسیار مایل است تا بونوچی را به اولدترافورد بیاورد.

باشگاه استوک بر سر انتقال جو آلن هافبک ولزی تیمش به لیورپول با این تیم به توافق رسید. گفته می شود ارزش این قرارداد ۱۳ میلیون پوند بوده و در صورتی که مسئله خاصی وجود نداشته باشد، طی دو روز آینده این قرارداد نهایی می شود.

چلسی برای انتقال روملو لوکاکو ملی پوش بلژیکی پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی به باشگاه اورتون ارائه کرده است.

تونی کروس هافبک ملی پوش رئال مادرید هدف بعدی منچستر سیتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. پپ گواردیولا از جمله هافبک های مورد علاقه پپ گواردیولا بوده و رئال هم بی میل نیست تا با پول فروش هافبک آلمانی خود، بتواند بودجه خرید پل پوگبا را فراهم کند.

آرسنال به دنبال جذب موسی سیسوکو هافبک نیوکاسل است اما مبلغ درخواستی نیوکاسل برای این انتقال را بسیار گران می داند. گفته می شود آرسنال برای خرید این بازیکن پیشنهادی ۲۰ میلیون پوندی ارائه کرده اما  نیوکاسل قیمت سیسوکو را ۳۵ میلیون پوند مشخص نموده است.

پس از انتخاب سام آلاردایس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس، دیوید مویس به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی آلاردایس برای هدایت ساندرلند به شمار می رود. روز گذشته پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام سام آلاردایس به عنوان مربی تیم ملی انگلیس انتخاب شد.

شنیده می شود که بورسیا دورتموند بر سر انتقال ماریو گوتزه به قیمت ۲۳ میلیون یورو با بایرن مونیخ به توافق رسیده است. دستمزد ماریو گوتزه ۸ تا ۱۲ میلون یورو در هر فصل تخمین زده می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g7v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاستا در چلسی ماندگار شد

مدافع رم به بارسلونا پیوست
با قراردادی سه ساله