تاریخ انتشار: 1395/09/14 12:17
کد خبر: 245219

زمانی:مقابل تراکتور برد می خواهیم

عضو هیات مدیره استقلال گفت:بازیکنان در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارند و در این هفته ها نتایج خوبی گرفتند.
زمانی:مقابل تراکتور برد می خواهیم

به گزارش فرتاک ورزشی، حسن زمانی در خصوص دیدار استقلال با تراکتورسازی اظهار داشت: بازی حساسی مقابل تراکتورسازی در پیش داریم. البته این را بگویم الحمدلله تیم در شرایط خوبی قرار دارد بازیکنان کارهای خود را انجام می دهند و آماده هستیم یک بازی خوب مقابل تراکتورسازی انجام دهیم.

وی ادامه داد: پیش بینی من این است که استقلال دیدار مقابل تراکتورسازی را با موفقیت پشت سر بگذارد، چون بازیکنان در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارند و در این هفته ها نتایج خوبی گرفتند.

زمانی درباره اینکه آیا هیات مدیره در تمرینات حضور خواهند یافت یا خیر؟ تصریح کرد: در حال برنامه ریزی این موضوع هستیم. هیات مدیره در حال هماهنگی های لازم در این خصوص هست تا یک روز در این هفته در تمرینات برای افزایش روحیه بازیکنان شرکت کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه جانشین منصور پورحیدری در هیات مدیره چه زمانی مشخص خواهد شد بیان داشت: در این خصوص وزیر محترم ورزش و جوانان تصمیم گیری خواهد کرد. فکر می کنم تا اواخر آذرماه این اتفاق صورت بگیرد.

زمانی درباره مصاحبه افتخاری مدیرعامل استقلال بعد از بازی مبنی بر اینکه در مورد زمانی از وی سوال پرسیده نشود خاطرنشان کرد: ایشان درست گفتند، هرکسی قرار است صحبت کند خودش باید این کار را انجام دهد و خودش پاسخگوی صحبت های ارائه دهنده است. ما مشکل خاصی در هیات مدیره نداریم. البته این نکته را هم باید بگویم من قبل از بازی صحبتی انجام داده ام که سوء تفاهماتی به وجود آورد. من نگفتم منصوریان در جلسه هیات مدیره حضور خواهد یافت بلکه در صحبت های خود اعلام کردم اگر لازم باشد که روزی این اتفاق خواهد افتاد اما زمانی برای این اتفاق تعیین نکردم.

وی درباره شایعاتی در مورد اینکه گفته می شود برخی از اعضای هیات مدیره استقلال مقصر کسر شدن یک میلیارد از حساب باشگاه استقلال توسط اداره مالیات بوده اند گفت: من در جریان این موضوع نیستم و وقتی چیزی را نمی دانم نمی توانم به صراحت در خصوص آن اظهار نظر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vooon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصورخان کجایی که استقلال...