تاریخ انتشار: 1395/04/31 09:54
کد خبر: 272789

مانوئل: نکونام و آندو مصمم ترم کردند

دروازه بان تیم ماشین سازی تبریز گفت: وقتی با نکونانم صحبت کردم و گفتم که می خواهم در یکی از تیم های تبریزی فوتبالم را ادامه دهم فقط خوبی گفت
مانوئل: نکونام و آندو مصمم ترم کردند

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، درباره حضورش در تیم ماشین سازی تبریز و لیگ فوتبال ایران همچنین صحبت هایی که با سرمربی این تیم داشته صحبت کرد. این دروازه بان فصل پیش در عضویت تیم دیپورتی با لاکرونیا بوده و از مجموعه دیدارهای این تیم در 18 دیدار به میدان رفته است. متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید.

هواداران ماشین سورپرایزم کردند

درباره فوتبال ایران همواره نکات مثبتی را شنیده بودم. میدانستم که قرار است در یکی از شهرهای کشور شما فوتبال بازی کنم که علاقه مندی زیادی بین هواداران فوتبالش به این رشته وجود دارد. اصلا انتظار نداشتم وقتی وارد فرودگاه تبریز می شوم کسی به استقبالم بیاید. در فکرم بود که با نماینده باشگاه که آنجا منتظرم است به هتل بروم اما وقتی دیدم هواداران ماشین سازی در فرودگاه اسم مرا صدا می زنند سورپرایز شدم و همان جا فهمیدم که به یک تیم پرطرفدار پیوستم.

تبریزی ها مهمان نوازند

درباره ایران و مردم این کشور شنیده بودم که خیلی مهمان نواز هستند. در اینترنت هم از این مسائل نکات زیادی به چشمم خورد. چون می دانستم قرار است به اینجا بیایم به نوعی آماده پذیرایی خوب ایرانی ها از خودم بودند. به ویژه اینکه همه به من می گفتند تبریزی ها در این زمینه شهرت دارند. در همین مدت کوتاه عاشق این شهر و مردمش شدم.

از نکونام اطلاعات گرفتم

پیش از اینکه تصمیم بگیرم فوتبالم را در ایران ادامه بدهم سعی کردم با آنهایی که ایران را بیشتر می شناسند مشورت کنم. جواد نکونام را از قبل می شناختم. او از معدود بازیکنان ایرانی بود که در سال های قبل در لالیگا حضور داشت. به همین خاطر وقتی با او صحبت کردم  گفتم که می خواهم در یکی از تیم های تبریزی فوتبالم را ادامه دهم. به همین خاطر هیچ چیز بدی از او در این باره نشنیدم و فقط خوبی بود.

می خواهم گلر و رفیق خوبی باشم

همه هدف من از فوتبال بازی کردن فقط بازی نیست. من در هر تیمی که حضور داشتم سعی کردم با طرفداران تیم هم رابطه ای دوستانه ای برقرار کنم.  شنیده ام که تبریزی ها هم در این زمینه علاقمند هستند تا با بازیکنان خارجی تیم هایشان ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم هم دروازه بان خوبی باشم و هم رفیق خوبی برای هواداران ماشین سازی.

آندو مصمم ترم کرد

من شناخت چندانی نسبت به بازیکنان ایرانی ندارم اما تعدادی از ملی پوشان ایران به خصوص کاپیتان های سال های اخیرتان را در تیم ملی می شناسم. قبل ازاینکه به ایران بیایم شنیدم که آندرانیک تیموریان هم به ماشین پیوسته است. من که تصمیمم را گرفته بودم ام وقتی این خبر من رسید در برنامه هایم مصمم تر شدم تا حتما به ماشین بیایم.

145 بازی در اسپانیا کردم

من در سال هایی که فوتبال بازی کرده ام هم در لیگ یک و هم در دوی لالیگا به دروازه بانی مشغول بودم و در مجموع 145 بار در فوتبال باشگاهی اسپانیا به میدان رفتم. همه می دانند که فوتبال اسپانیا از چه سطحی برخوردار است وبازی کردن در آن کار آسانی نیست. قصد تعریف از خودم را ندارم اما واقعا در اسپانیا بازی کردن دشوار است. 

ماشین هم پرطرفدار است

در این مدت درباره تیم های تبریزی پرس و جو کردم و شنیدم که تیم تراکتورسازی در تبریز و دیگر نقاط ایران طرفدار دارد. این برایم جالب است که یک تیم بیرون از شهر خودش هم هوادار دارد. این را هم می دانم که ماشین سازی هم به همین شکل است و مانند تراکتور درتبریز و همه جای ایران هواداران زیادی دارند.

خطیبی حرف مهمی به من زد

 وقتی با رسول خطیبی سرمربی تیمم درباره تیم های آذربایجان حرف می زدیم او از علاقه مندی بالای طرفداران فوتبال در تبریز به من گفت. او به من توضیح داد که در آذربایجان رنگ تیم ها برای طرفداران فرقی نمی کند و اینجا فوتبالدوستان همه تیم های تبریزی را تشویق می کنند. این برای من خیلی مهم بود که بدانم در چه فضایی قرار است بازی کنم.

خوشحالم که در ایرانم

از اینکه تصمیم گرفتم به فوتبال ایران بیایم خیلی خوشحالم. شاید اگر ذره ای در ذهنم تردید درباره حضورم در فوتبال ایران وجود داشت بعد از حضورم در تبریز و شرکت در اولین جلسه تمرین همه آنها برطرف شد. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم  که آنها را در تمرین دیدم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا طرفداران ماشین در طول فصل کاری جز خوشحالی کردن از نتایج تیم شان نداشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkjl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مانوئل فرناندز رسما به ماشین سازی پیوست/عکس