تاریخ انتشار: 1395/09/14 20:58
کد خبر: 245106

گردان:از آسمان سنگ ببارد اما باد نوزد/از انتخاب پرسپولیس پشیمان نیستم

دروازه بان تیم پدیده گفت: مطمئن باشید در بازی روز جمعه برابر پرسپولیس به دنبال یک بازی جوانمردانه هستیم و فقط و فقط سه امتیاز را می خواهیم چرا که یک امتیاز به دردمان نمی خورد
گردان:از آسمان سنگ ببارد اما باد نوزد/از انتخاب پرسپولیس پشیمان نیستم

به گزارش فرتاک ورزشی،شهاب گردان دروازه بان فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان در لیگ شانزدهم به تیم پدیده نقل مکان کرد و حالا دوباره در مشهد و همانجایی که به فوتبال ایران معرفی شد در حال احیا شدن است. او دربرابر تراکتورسازی نمایش درخشانی داشت و حالا خودش را برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر آماده می کند.

این دروازه بان در گفت وگو با کاپ، صحبت های جالبی را بر زبان آورد که متن این گفت وگو را در ادامه می خوانید:

* از بازی با تراکتور شروع کنیم و ادامه شکست ناپذیری پدیده در برابر تیم پرشور تبریزی.

چند سال است که تراکتور نه تنها مقابل پدیده به برتری نرسیده بلکه مساوی هم نگرفته  اما این دیدار با نتیجه یک - یک به اتمام رسید. بازی سختی برای ما بود چرا که تراکتورسازی صدرنشین لیگ به شمار می رفت و بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشت. با این حال بچه ها تلاش بسیار زیادی را انجام دادند و در روزی که تراکتور مثل همیشه حمایت هواداران پرشورش را داشت به یک امتیاز رسیدیم و خداراشکر روند روبه رشدمان قطع نشد.

* در بازی با تراکتور وزش باد به شدت روی کار دو تیم تاثیرگذار بود و محمدرضا اخباری، همتای تو در تیم تراکتور قربانی این مساله شد.

اگر از بقیه دروازه بان ها هم بپرسید احتمالا با من هم عقیده هستند که وزش باد بدترین اتفاق ممکن برای ما در حین بازی است. ما حاضریم حتی از آسمان سنگ ببارد اما باد نوزد چرا که کنترل را از دست مان خارج می کند و کار ما را به شدت سخت می کند. حتی آقای قلعه نویی هم بعد از بازی گفتند که روی گل تیم پدیده نمی توان گفت مقصر چه کسی است. گرچه ما در نیمه اول موقعیت های خوبی هم داشتیم که به گل برسیم و در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم خداراشکر که وزش باد باعث نشد من هم اشتباهی انجام دهم. 

 

* خودت هم این روزها دوباره به دوران اوجت بازگشته ای و از لحاظ روحی هم نسبت به اوایل حضورت در پدیده شرایط بهتری داری، اینطور نیست؟

خب این مساله طبیعی است. همیشه وقتی تغییرات به وجود می آید زمان می برد تا دوباره با شرایط جدید بتوانیم خودمان را آدابته کنیم. من هفت سال و نیم در اصفهان بودم و طبیعی بود که پس از  جدایی از سپاهان دلم برای این تیم تنگ شود و یاد دوستان و هم تیمی ها و هواداران خونگرم اصفهانی را بکنم. هرکسی جای من بود نیاز به زمان داشت تا به شرایط نرمال برسد. از طرفی تعطیلات لیگ هم باعث شد زمان ببرد تا به دوران اوجم باز گردم  اما خداراشکر این روزها وضعیت خوبی دارم و همگی در باشگاه پدیده تلاش می کنیم به هدفی که در ابتدای فصل ترسیم کرده بودیم برسیم. 

* رضا مهاجری در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که حضور مجتبی روشنگر یکی از عوامل بازگشت شهاب  گردان به روزهای  خوبش است. در این باره چه نظری دارید؟

این مساله درست است. من خداراشکر هیچوقت با رقبای خودم در تیم هایی که حضور داشتم مشکلی نداشتم. مجتبی کاپیتان پدیده است و با هم در کنار رقابتی که می کنیم رفیق هم هستیم و رابطه خوبی داریم. 

* امروز هادی عقیلی و وریا غفوری برای دریافت مطالباتشان از باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی رفته بودند. تو هم از سپاهان طلب داری؟

خیر. من انتهای فصل با سپاهان تسویه حساب کردم و سپس از این تیم جدا شدم و طلبی هم از آنها ندارم.

* روز جمعه یک بازی حساس در برابر پرسپولیس دارید. تیمی که در این فصل هنوز نباخته است. به نظرت بردن این تیم امکان پذیر است؟

چرا که نه. مطمئنا می شود این تیم را شکست داد گرچه پرسپولیس در این فصل بسیار خوب کار کرده است آنها خیلی کم گل خوردند و شرایط بسیار خوبی هم دارند. اما نباید فراموش کنیم که تیم های مشهدی در چند سال اخیر مقابل این تیم و همچنین دیگر تیم های بزرگ خیلی خوب نتیجه گرفتند. موقعی که در ابومسلم بودم هم ما مقابل پرسپولیس و استقلال خیلی خوب بازی می کردیم. فصل گذشته هم پدیده مقابل این دو تیم شکست نخورد. حالا هم این بازی در مشهد برگزار می شود و فکر می کنم با توجه به انگیزه ای که نزد بچه هاست می توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

* در بازی با پرسپولیس با مهدی طارمی سروکار خواهی داشت بازیکنی که این روزها به خاطر موقعیت های زیادی که هدر می دهد تحت فشار است و برخی او را گل نزن می خوانند نظرتان درباره این بازیکن چیست؟

این حاشیه ها معمولا برای بازیکن هایی که در تیم های بزرگ بازی می کنند به وجود می آید. سبک فوتبال مهدی طارمی به همین گونه است. او در هر شرایطی که باشد چه گل بزند و یا گل نزند تاثیر خودش را می گذارد و دفاع و دروازه بان تیم حریف را به دردسر می اندازد. شاید اگر او کمی خوش شانس تر بود در هفته های قبل هم می توانست گل بزند و بدون شک اگر از او غافل شویم می توانددروازه ما را هم باز کند..

* چند سال قبل برای مدتی کوتاه دروازه بان پرسپولیس بودی. از حساسیت های این بازی برای شخص خودت بگو و اینکه اگر به آن زمان برگردی باز هم پرسپولیس را انتخاب می کنی و از انتخاب این تیم پشیمان نیستی؟

چند فصلی از انتقال من به پرسپولیس  گذشته است و چندین بار جلوی این تیم پس از جدایی بازی کردیم. بازی به خودی خود حساس و سخت خواهد بود و تلاش می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. درباره خودم هم باید بگویم از انتخاب پرسپولیس پشیمان نیستم و اگر دوباره در آن شرایط قرار بگیرم باز هم پرسپولیس را انتخاب می کنم حتی از اینکه به سپاهان رفتم هم پشیمان نیستم و به نظرم کار درستی انجام داده ام. به طور کلی در دوران فوتبالم به جز یکی، دو مورد اشتباهی نداشتم.

* این روزها دوباره ماجرای محمدرضا خلعتبری و انتقالش از عجمان به پرسپولیس مطرح شده است. تو به عنوان دوست صمیمی محمدرضا در این باره چه نظری داری؟

اتفاقا من دو روز قبل پیش در منزل محمدرضا بودم و اصلا از این ماجرا خبر نداشت. او شرایطش روز به روز بهتر می شود. این مساله هم که شما می گویید یک اشتباه یا سهل انگاری مدیریتی بوده است و محمدرضا کاملا از این قضیه مبراست. امیدوارم دیگر اسم عجمان و محمدرضا خلعتبری و اینچنین مسایل را نشنویم. 

* به عنوان سوال پایانی پیش بینی ات از بازی روز جمعه بگو.

تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بازی روز جمعه انشاالله جذاب خواهد شد چرا که دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند. امیدوارم تماشاگران به ورزشگاه بیایند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. مطمئن باشید تیم پدیده می رود که یک بازی جوانمردانه را انجام دهد و فقط و فقط برای کسب سه امتیاز پا به میدان بگذارد چرا که یک امتیاز به دردمان نمی خورد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzzw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛