تاریخ انتشار: 1395/04/31 10:45
کد خبر: 272778

پور علی گنجی، به دنبال تاریخ‌سازی با السد

بازیکن ایرانی السد به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم قطری است
پور علی گنجی، به دنبال تاریخ‌سازی با السد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، با وجود آنکه باشگاه‌های قطری در فصل جابجایی تابستانی سال جاری تمایلی به ادامه همکاری با بازیکنان ایرانی نداشتند اما باشگاه السد مرتضی پور علی گنجی ملی‌پوش ایرانی خود را حفظ کرد، چرا که او در نیم فصلی که برای السد بازی کرد عملکرد درخشانی از خود نشان داد و هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی خوب ظاهر شد.

ستاره سابق نفت تهران تاکید کرد که السد در شرایط خوبی قرار دارد و به دنبال قهرمانی در رقابت‌های مختلف با این تیم قطری است.

 

او در گفت و گویی که با الکاس داشت، گفت: پیش‌بینی می‌کنم که در فصل جدید رقابت شدیدی برای کسب عنوان قهرمانی وجود داشته باشد. تیم‌های خوبی در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کنند. السد یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. ما بازیکنان بزرگی در ترکیب خود داریم. بازیکنان خارجی و داخلی خوبی داریم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا جام‌های زیادی بالای سر بریم.

پور علی گنجی درباره خط دفاعی السد گفت: در ابتدا مشکلاتی در خط دفاعی داشتیم اما خوشبختانه سرمربی تیم با دستوراتی که داد این مشکلات برطرف شده است. با وجود مدافعانی چون کاسورلا، پدرو و ابراهیم ماجد همه چیز خوب است و به هماهنگی لازم رسیده‌ایم.بازیکنان السد با یک قلب بازی می‌کنند و با نهایت آمادگی فصل جدید را شروع خواهیم کرد. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته‌ایم و همه ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا هم در خط دفاعی و هم در کارهای هجومی به تیمم کمک کنم.

او درباره دیدار قطر برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که قرار است شهریور ماه در تهران برگزار شود، گفت: قطر بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و این دیدار بدون شک برای هر دو تیم سخت خواهد بود. براین باور هستم که این دیدار برای هر دو چه از نظر بدنی و چه از نظر فنی بسیار سخت خواهد بود.

پور علی گنجی در پایان سخنان خود گفت: از همان روز نخستی که به السد پیوستم به خوبی می دانستم که در یکی از بهترین تیم های آسیا بازی می‌کنم. السد تاریخ درخشانی دارد و امیدوارم که بتوانم جزئی از تاریخ این باشگاه بزرگ باشم. می‌خواهم با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برای السد تاریخ‌سازی کنم و روزهای خوشی را با این تیم در فصل جدید پشت سرگذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bozj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورعلی‌گنجی در تمرینات نفت+ تصاویر