تاریخ انتشار: 1395/09/15 20:37
کد خبر: 244910

انصاری فرد، حقیقی، عزت‌اللهی و سردار در تیررس تیم‌های اروپایی

نقل و انتقالات در پنجره زمستانی اروپا در حالی از چندی دیگر استارت خواهد خورد که 4 بازیکن ایرانی نیز شانس تغییر تیم های خود را در اختیار خواهند داشت
انصاری فرد، حقیقی، عزت‌اللهی و سردار در تیررس تیم‌های اروپایی

به گزارش فرتاک ورزشی،کریم انصاری فرد بعد از درخشش در دو فصل اخیر سوپر لیگ یونان، عزت اللهی نیز با اتمام قراردادش با روستوف، سردار آزمون با تداوم درخشش در لیگ روسیه و همچنین تصمیم علیرضا حقیقی برای ادامه حضور در لیگ اروپا به عنوان چهار بازیکنی که در پنجره نقل و انتقالات به عنوان بازیکنان ایرانی خبرساز خواهند شد، اکنون در حال تصمیم گیری در خصوص آینده خود در پنجره زمستانی اروپا هستند.

 

علیرضا حقیقی؛ نمی خواهد روسیه را از دست بدهد

دروازه بان شماره یک ایران مدتی است جایگاه اصلی خود را در ترکیب تیم ملی از دست داده و اتفاق بدتر برای او جا ماندن از لیست کی روش در دیدار برابر سوریه بود. علیرضا حقیقی که در مهمترین تورنمنت های اخیر تیم ملی در جام جهانی برزیل و همچنین جام ملت های آسیا در استرالیا به عنوان شماره یک به میدان رفته بود، اکنون وضعیت نامشخصی دارد و بعد از کنار رفتن از تیم ماریتیمو در نیم فصل اول فوتبال اروپا را بدون تیم و با تمرینات اختصاصی پشت سر گذاشت. او که علیرغم داشتن پیشنهاداتی از فوتبال ایران ترجیح داد نیم فصل را دور از فوتبال بماند و در انتظار تعطیلات ژانویه برای انتخاب جدید خود باشد، اکنون باید دید چه تیمی را خواهان خود می بیند. آخرین اخبار حاکی از پیشنهاداتی از لیگ اسپانیا، پرتغال و هلند برای این دروازه بان است و او در تعطیلات نیم فصل باید شرایط جدید برای حضور ثابت در ترکیب تیم خواهانش را بسنجد تا بتواند در روسیه نیز شماره یک را از آن خود کند و دومین حضورش در جام جهانی را تجربه کند. حقیقی که پیش از فصل جدید اروپا در آستانه جدایی از ماریتیمو بود با توجه به درخواست باشگاه به همکاری اش با این تیم ادامه داد اما بعد از اولین نیمکت نشینی و اعتماد سرمربی به دروازه بان هم وطنش ترجیح داد قراردادش را فسخ کند و در انتظار پیشنهاد جدید بماند. او اکنون می تواند یکی از سوژه های داغ ژانویه فوتبال اروپا برای ایرانیان باشد و باید در انتظار خبر جالب توجهی از او ماند.

 

 

 

 

 

انصاری فرد؛ آقای گل در اندیشه پائوک

انصاری فرد بعد از کش و قوس فراوان از لیگ ایران دل کند و راهی اسپانیا شد تا بدترین تجربه فوتبالی اش را در اوساسونا پشت سر بگذارد. یک فصل نیمکت نشینی او را در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار داده بود اما یک تصمیم فوق العاده از سوی او باعث شد تا در سوپر لیگ یونان و در تیم نه چندان مطرح پانیونیوس روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و در دومین فصل حضورش نیز توانست همچنان شرایط مناسب خود در مسیر گلزنی را حفظ کند تا توجه تیم های مطرح یونانی نیز به او جلب شود. او اکنون المپیاکوس و پائوک را در لیگ یونان و مارسی در فرانسه را خواهان خود می بیند و نمی خواهد تصمیمی بگیرد که در مسیرش خلل ایجاد شود. در شرایط فعلی با توجه به شرایط المپیاکوس و مارسی بهترین تصمیم برای او حضور در پائوک به نظر می رسد و با بندی که در قراردادش وجود دارد قادر خواهد بود در نیم فصل پانیونیوس را ترک کند. باید دید این تصمیم آقای گل سابق فوتبال ایران خواهد بود یا خیر.

 

 

 

 

 

سردار آزمون؛ مسیر جدید دور از تیتر رسانه ها

لیورپول، دورتموند، آرسنال و ... تیم هایی بودند که در این مدت بارها به عنوان مقصد بعدی ستاره این روزهای فوتبال ایران معرفی شدند که با واکنش شماره 20 روستوف نیز همراه شد. جوان اول فوتبال ایران که توانست دروازه بایرن را نیز بگشاید بیش از پیش اکنون خواهان دارد و استعدادیابان عملکرد او را زیر نظر گرفته اند و این مساله روستوف را برای نگه داشتن این بازیکن دچار مشکل کرده است. سردار آزمون می تواند سوژه جالب دیگری برای فوتبالدوستان ایرانی در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل باشد و باید دید پای برگه قرارداد کدام تیم را امضا خواهد کرد. سردار آزمون البته تا پایان فصل با روستوف قرارداد دارد و تمایل او برای جدایی تنها منوط به تصمیم او نیست و سران این باشگاه نیز باید در این زمینه همکاری لازم را به عمل آورند. با این شرایط اما بعید نیست روستوفی ها برای درآمدزایی از ستاره خود، مجوز جدایی اش را در نیم فصل و پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه صادر کنند.

 

 

 

 

عزت اللهی؛ در راه هلند یا تمدید با روستوف

هافبک دفاعی ملی پوش روستوف که با توجه به رقیبان سرسخت و باتجربه در این تیم، فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده است، اکنون سودای جدایی در سر دارد و بعید نیست آینده فوتبالی خود را در تیم دیگری جستجو کند. قرارداد این بازیکن با روستوف در پایان نیم فصل و بازی در لیگ قهرمانان برابر آیندهوون به پایان می رسد و او می تواند آینده اش را در تیم دیگری جستجو کند. در این بین او خواهان ادامه همکاری با روستوف است و اولویت شماره 6 تیم ملی باقی ماندن در جمع این تیم است؛ در غیر اینصورت او به پیشنهاداتی که از لیگ هلند و روسیه دارد نیز خواهد اندیشید. برای بازیکنی که از نیمکت ملوان توانسته به تیم دوم اتلتیکومادرید و در ادامه روبین کازان و روستوف بپیوندد و در ترکیب ثابت تیم ملی نیز تجربه کسب کند، ژانویه می تواند بهترین فرصت برای تصمیمی مناسب برای آینده اش تلقی شود.

 

 

 

 

اشکان دژآگه؛ بازگشت به ترکیب العربی

کاپیتان فعلی تیم ملی در نیم فصل اول با توجه به مصدومیت و البته مشکلاتی که بین او و سرمربی سابق العربی وجود داشت، در ترکیب این تیم قطری به میدان نرفت و بیشتر زمان خود را به تمرینات اختصاصی پرداخت. او اکنون با تغییر در کادرفنی العربی فرصت بازگشت به این تیم را کسب کرده و در نیم فصل دوم می تواند بار دیگر به جدال در لیگ ستارگان قطر بپردازد. العربی البته در صورتی که خواهان فسخ قرارداد با این بازیکن باشد باید غرامت سنگینی به او بپردازد و در صورت بروز این اتفاق دژآگه نیز می تواند به بازار داغ ژانویه اضافه شود و برای عقد قرارداد با تیم جدیدش تصمیم تازه ای بگیرد.

سوشا مکانی؛

میوندالن و سوشا مکانی نیز به پایان همکاری خود رسیده اند و دروازه بان ملی پوش ایرانی این تیم بعد از عملکرد قابل قبول در ترکیب این تیم اکنون در سودای تصمیم جدیدی برای بقا در اروپا و دوری از حواشی موجود در فوتبال ایران است. حضور دروازه بان شماره یک سابق پرسپولیس در ترکیب این تیم دسته دومی نروژ در نهایت موجب صعود آنها به سطح بالاتر نشد و به نظر می رسد مکانی نیز بعد از کسب تجربه مناسب در فوتبال اروپا اکنون رویای بزرگتری در ذهن داشته باشد؛ هرچند حضور گلری از ایران در سطح اول فوتبال اروپا بعید به نظر می رسد و او در صورت بقا در اروپا باید همچنان حضور در ترکیب تیم های نه چندان مطرح را پشت سر بگذارد.

 

 

 

دیگر لژیونران فوتبال ایران

مسعود شجاعی در اولین حضور خود در لیگ یونان در نیم فصل اول عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد و این شرایط برای رضا قوچان نژاد و هیرنوین نیز وجود دارد و مهاجم ایرانی در بازگشت به لیگ هلند و در ترکیب این تیم عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشته و بعید به نظر می رسد تصمیمی برای جدایی در نیم فصل در ذهن داشته باشد. علیرضا جهانبخش نیز به عنوان چهره ویژه آلکمار عملکرد خوبی به عنوان پاسور و گلزن در ترکیب آنها داشته و با توجه به باقی ماندن قراردادش تصمیمی برای جدایی از جمع آنها را ندارد.

 

 

 

ستاره‌های ایرانی لیگ ستارگان

فوتبال ایران در لیگ ستارگان قطر هم مجتبی جباری، پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار دارد. جباری همچنان با الاهلی قرارداد دارد و بعید است در چنین شرایطی به فکر تیم جدیدی باشد و منتظری نیز همچنان استقلال را خواهان خود می بیند و بارها از تمایل خود به بازگشت به فوتبال ایران صحبت کرده و البته بعید به نظر می رسد این اتفاق در نقل و انتقالات زمستانی رقم بخورد. اوضاع برای مرتضی پورعلی گنجی در السد مساعد است و او تصمیمی برای جدایی از این تیم و البته ژاوی ندارد و شاید در فصل آینده اتفاقات دیگری را پشت سر بگذارد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j88xz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کی روش ترکیب تیم را بهم ریخت