تاریخ انتشار: 1395/09/16 11:16
کد خبر: 244829

بازی با تراکتورسازی به حاشیه کشیده شود به ضرر استقلال است

پیشکسوت فوتبال استقلال تهران گفت: در بازی با تراکتورسازی به اندازه مسائل فنی، مسائل حاشیه‌ای تاثیر گذار است و کادر فنی باید حواسش به این موضوع باشد.
بازی با تراکتورسازی به حاشیه کشیده شود به ضرر استقلال است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد نوازی  در خصوص دیدار استقلال تهران مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط استقلال با توجه به نتایج اخیری که گرفته است خوب است ولی این تیم همچنان مشکل زیبا بازی کردن دارد که این مورد هم رفته رفته بهتر می‌شود، با این شرایط و با توجه به امتیاز میزبانی استقلال فکر می‌کنم شانس بیشتری برای کسب 3 امتیاز بازی دارد.

وی افزود: البته همانطور که در بازی‌های چند سال اخیر استقلال تهران و تراکتورسازی دیده شده است، مسائل حاشیه‌ای در این دیدار به انداه مسائل فنی تاثیر گذار است و اگر کادر فنی استقلال اجازه دهد بازی وارد حاشیه شود، مثل دیدار فصل گذشته دو تیم، ضرر می‌کند و ممکن است باعث از دست رفتن 3 امتیاز بازی شود.

پیشکسوت فوتبال استقلال تهران در رابطه با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی و حواشی همیشگی تقابل او با استقلال خاطر نشان کرد: قلعه‌نویی پیشکسوت استقلال است و برای این تیم زحمت کشیده است. این وظیفه کادر فنی است که نگذارد به او بی احترامی شود و بازی به حاشیه کشیده شود.

نوازی در پایان گفت: منصوریان به عنوان سرمربی استقلال و کسی که شاگرد قلعه‌نویی بوده است، باید برای کنترل حواشی بازی به فکر باشد و مانع این شود که به سرمربی تراکتورسازی بی‌احترامی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akkyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل غیبت جونز در تمرینات استقلال مشخص شد