تاریخ انتشار: 1395/09/18 12:21
کد خبر: 244381

سروش در تمرین آبی پوشان

تقابل رفیعی و رحمانی از نکات جالب توجه بازی استقلال و تراکتورسازی است
سروش در تمرین آبی پوشان

به گزارش فرتاک ورزشی،سروش رفیعی و بختیار رحمانی هیچ‌گاه مقابل هم بازی نکرده‌اند. در این سال‌ها آنها معمولاً کنار هم بوده‌اند؛ از فولاد بگیرید تا تراکتورسازی. سال گذشته هم این دو در تراکتورسازی کنار هم بودند و خوش میدرخشیدند.

 

سروش و بختیار حالا برای اولین بار قرار است مقابل هم قرار بگیرند و این مسئله برای هر دوی آنها هم یک جورهایی مهیج است. بختیار علاقه زیادی دارد سروش استقلالی شود و در تابستان هم چند بار برای او پست گذاشت که باید به استقلال بیاید البته بعید است رفیعی آبی پوش شود.

 

بختیار خیلی دوست دارد سروش هم به جمع استقلالی ها برود و به همین دلیل بدش نمی آید قبل از بازی امروز رفیعی را به جمع استقلالی ها و حتی به سمت هواداران ببرد.

 

این دو بازیکن در آستانه بازی حتی برای هم کری خوانده‌اند. سروش سال گذشته به استقلال یک گل فوق‌العاده زد و امسال هم یکی از امیدهای تراکتورسازی مقابل آبیها به حساب میآید. سروش در دو بازی گذشته تراکتور مصدومیت داشت و به پای خود فشار نیاورد. در واقع او تلاش کرد تا مصدومیتش عود پیدا نکند و بتواند مقابل استقلال با آمادگی بالا به میدان برود.

 

سروش به نزدیکانش گفته بازی روز جمعه برایش اهمیت زیادی دارد و می خواهد در این مسابقه خوش بدرخشد البته منصوریان و کادر فنی استقلال هم تدابیر ویژه‌ای برای مهار این بازیکن اندیشیده‌اند و می گویند اگر سروش رفیعی را مهار کنند، می توانند زهر خط حمله تراکتورسازی را تا حدود زیادی بگیرند.

 

سروش هم به خوبی از این مسائل آگاه است و میخواهد هر طور شده در بازی روز جمعه خوش بدرخشد. او حتی برای بختیار هم کری خوانی کرده است و از این گفته که می خواهند در آزادی استقلال را شکست دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5bax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



امیدهای قلعه‌نویی برای فتح دروازه رحمتی