تاریخ انتشار: 1395/04/31 17:28
کد خبر: 272702

پرسپولیس جلوی بازی بازیکن استقلال را گرفت

این روزها خبر اطراف استقلال زیاد است و بعضی از این اخبار مربوط می‌شود به اشتباهاتی که از فصل پیش گریبان استقلال را گرفته است. کاپیتان استقلال و تماشاگران این تیم با رفتارهای فصل گذشته رحمتی در بازی استقلال و تراکتورسازی از سوی کمیته انضباطی محروم شدند.
پرسپولیس جلوی بازی بازیکن استقلال را گرفت

سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،سهم رحمتی از این محرومیت دوجلسه بود و تماشاگران استقلال که با رفتارهای کاپیتان استقلال تحریک شده بودند یک جلسه از همراهی تیم‌شان محروم شدند.

استقلالی‌ها هم برای اینکه لیگ را با سکوهای خالی آغاز نکنند به حکم کمیته انضباطی اعتراض کردند، نتیجه این اعتراض روز سه شنبه مشخص شد. کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرد و با تایید این رای، استقلال لیگ را بدون تماشاگران و کاپیتانش شروع می‌کند!

این مشکل که این روزها فکر استقلالی‌ها را درگیر کرده گوشه‌ای از ذهن نگه دارید و به آن جدایی سجاد را هم اضافه کنید! استقلالی‌ها هر کاری کردند شهباززاده حاضر به ماندن نشد و در نهایت روز گذشته از این تیم جداشد تا منصوریان یکی از مهاجمانش را از دست بدهد!

با این اتفاقاتی که پیش آمده یک خبر جدید اردوی استقلالی‌ها را دوباره تحت تاثیر قرار می‌دهد و این بار باید برای از دست دادن یکی از مدافعانشان نگران باشند. ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس مدعی شده کنعانی‌زادگان بازیکن این تیم است و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند! پرسپولیسی‌ها برای اینکه جلوی بازی این مدافع را بگیرند یکسری اسناد و مدارک را به کمیته انضباطی ارائه دادند و منتظر حکم نشسته‌اند.
روز گذشته وقتی مطلع شدیم این امکان وجود دارد که کنعانی‌زادگان مجوز بازی برای استقلال را نگیرد به سراغ شهبازی رفتیم. این مقام مسوول سازمان لیگ پاسخ ما را اینطور داد: «از نظر ما با توجه به مدارکی که در سازمان لیگ موجود است قرارداد کنعانی‌زادگان با پرسپولیس منقضی است و می‌تواند برای استقلال بازی کند اما پرسپولیسی‌ها مدارکی را به کمیته انضباطی ارائه دادند و مدعی هستند که کنعانی‌زادگان هنوز با آنها قرارداد دارد ولی هنوز هیچ رایی از جانب کمیته انضباطی داده نشده است و ما منتظر رای کمیته انضباطی هستیم تا تکلیف این بازیکن مشخص شود.»
این طور که گفته می‌شود کنعانی‌زادگان یک ماه از قراردادش با پرسپولیس مانده است! اگر اینطور باشد تکلیف این بازیکن چه می‌شود؟ شهبازی در پاسخ می‌گوید: «نه. مطمئنا اگر قرارداد داشته باشد بیشتر از یک ماه است چون اگر یک ماه بود طی این تعطیلات تمام می‌شد ولی حتما بیشتر است. این را بگویم من هیچ اطلاعی از اسناد و مدارک پرسپولیسی‌ها ندارم اما اگر ادعایشان درست باشد جلوی بازی کنعانی‌زادگان برای استقلال گرفته می‌شود.»
با توجه به صحبت‌های این مسوول سازمان لیگ معلوم است که مساله قرارداد مدافع جدید استقلال با تیم پرسپولیس جدی است و این امکان وجود دارد صحت گفتار پرسپولیسی‌ها در کمیته انضباطی ثابت شود و این باشگاه بتواند جلوی بازی این مدافع را برای استقلال بگیرد. اگر اینطور شود استقلال با از دست دادن کنعانی‌زادگان وارد فاز جدیدی از مشکلات می‌شود.
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j86v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بکهام:منچستر یونایتد این فصل قهرمان می شود