تاریخ انتشار: 1395/09/21 13:03
کد خبر: 243690

شرح وظایف در استقلال مشخص نیست

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: باوجود اینکه تراکتورسازی یک گل از استقلال عقب افتاد اما بازهم نبض بازی را در اختیار داشت.
شرح وظایف در استقلال مشخص نیست

مجید نامجومطلق با ابراز رضایت از دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز گفت: بازی پرهیجان و پراسترسی را شاهد بودیم، هر دو تیم مهره‌های خوبی در اختیار دارند و توانستند بازی قابل قبولی از خود ارائه دهند.  فکر می‌کنم کیفیت فنی تراکتور بیشتر از استقلال بود، آنها حتی بعد از گل زودهنگامی که دریافت کردند، شیرازه تیمشان از هم نپاشید و توانستند خیلی زود نبض بازی را در اختیار گرفته و در پایان هم دیدیم که توانستند سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کنند.

هافبک پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: تراکتور با در اختیار داشتن بازیکنانی چون سروش رفیعی، ادینهو، فرزاد حاتمی و محمد ابراهیمی، بازی‌های قابل قبولی از خود ارائه داده و اگر همین روند را ادامه بدهد، مطمئناً می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم باشد.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌بینی می‌کردید آبی‌پوشان در تهران و در مقابل هوادارانشان نتوانند تراکتورسازی را شکست دهند؟ گفت: پیش‌بینی این بازی بسیار مشکل بود اما احساس می‌کردم که شاید چنین نتیجه‌ای در پایان رقم بخورد. استقلال به گل زودهنگامی دست پیدا کرد اما پس از زدن گل، به سرعت در لاک دفاعی فرو رفت. تراکتوری‌ها بعد از دریافت گل، آرام‌آرام نبض بازی را در اختیار گرفتند و توانستند تا پایان نیمه اول، چند موقعیت هم خلق کنند که با درخشش رحمتی نتوانستند دروازه استقلال را باز کنند. اما در نیمه دوم تراکتور با تغییراتی که در تیمش داد، توانست ابتدا گل تساوی را زده و در دقایق بعدی از آشفته بودن خط دفاعی استقلال استفاده کرده و به گل دوم و سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

وی در خصوص اختلافات بین سرمربی تیم و یکی از اعضای هیأت مدیره، گفت: من فکر می‌کنم شرح وظایف در استقلال مشخص نیست. هرکس باید به وظیفه‌ای که به عهده دارد، بپردازد. قرار نیست که سرمربی در کار مدیریتی دخالت کند یا عضو هیأت مدیره در کار سرمربی.

هافبک پیشین استقلال با انتقاد از صحبت‌های حسن زمانی گفت: زمانی می‌توانست صحبت‌هایش را رسانه‌ای نکند و آن را در یک فضای کاملاً دوستانه و پس از بازی با منصوریان، جلسه‌ای را برگزار کند و از او توضیحات لازم را بخواهد. اما اینکه عضو هیأت مدیره به یکباره می‌آید و درست دقایقی پس از پایان بازی، به انتقاد سرمربی تیمش می‌پردازد باعث می‌شود تا هم حاشیه‌ها برای تیم زیاد شده و هم سرمربی جواب او را بدهد که این برای تیمی مثل استقلال خوشایند نیست و می‌تواند تبعات بدی برای این تیم داشته باشد.

نامجومطلق در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال باید اتاق فکر داشته باشد تا کادر فنی و اعضای هیأت مدیره به طور خصوصی و به دور از هر حاشیه‌ای کنار یکدیگر بنشینند، صحبت کنند و نقطه نظرات یکدیگر را تحلیل کنند تا به یک جمع‌بندی کامل رسیده و مشکلات تیم را حل کنند.

هافبک پیشین استقلال تأکید کرد: اعضای هیأت مدیره باید یادشان باشد که خودشان منصوریان را آورده‌اند، پس باید به او زمان بدهند و هر وقت که دیگر به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با این سرمربی کار کنند، بعد در این خصوص تصمیم بگیرند؛ نه اینکه در شرایطی که تیم بازی را واگذار کرده و هیچ‌کس شرایط روحی خوبی ندارد، به یکباره به انتقاد علیه سرمربی بپردازد.

وی در ادامه تصریح کرد: هیچ‌کجای دنیا شاهد چنین اتفاقاتی جز ایران نخواهید بود. تمامی کشورهای صاحب فوتبال قوانین خاصی را دنبال می‌کنند و شرح وظایف همه مشخص است. هیچ‌کس در کار دیگری دخالت نمی‌کند و همین مسئله باعث شده تا شاهد رشد فوتبال و کیفیت بالای بازی‌های اروپا باشیم.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در این فصل نیاز به تقویت تیمش دارد یا خیر؟ گفت: به اعتقاد من تیمی که در صدر جدول هم است، نیاز به تقویت دارد و باید برای نیم فصل دوم نقاط ضعفش را برطرف کند. البته استقلال از بازیکنان فنی سود می‌برد اما اعتقاد دارم می‌تواند با اضافه کردن دو یا سه بازیکن خصوصاً در میانه میدان، تیمش را تقویت کرده و نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کند.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با شروع نیم فصل دوم و تغییراتی که در تیم‌ها چه از لحاظ تاکتیکی و نفری به وجود می‌آید، شاهد بازی‌های زیباتری در لیگ شانزدهم باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkvay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نباید اجازه دهیم استقلال ۳ امتیاز را بگیرد