تاریخ انتشار: 1395/09/22 17:28
کد خبر: 243451

قرعه کشی لیگ اروپا؛ کار سخت روستوف و آلکمار در اولین مرحله حذفی

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا انجام شد
قرعه کشی لیگ اروپا؛ کار سخت روستوف و آلکمار در اولین مرحله حذفی

به گزارش فرتاک ورزشی،قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، عصر دوشنبه در نیون سوئیس برگزار شد و طبق این قرعه، ۳۲ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. اکثر تیم های بزرگ و مدعی در این دور، کار سختی برای صعود به دور بعد دارند.

منچستر یونایتد یکی از بخت های اصلی قهرمانی در این جام، در دیداری سخت به مصاف سنت اتین نماینده فرانسه می رود. این دیدار به دلیل تقابل پوگبا با برادرش، جذابیت های بیشتری هم به خود می بیند. ویارئال و آ اس رم دو تیم مدعی ایتالیا و اسپانیا، در مسابقه ای دیدنی به مصاف هم خواهند رفت. سلتاویگو و شاختار هم یکی دیگر از قرعه های سخت اولین دور حذفی است. اما تاتنهام با قرعه ای خوب روبرو شده و باید به مصاف خنت بلژیک برود. بروسیا مونشن گلادباخ و فیورنتینا هم یکی دیگر از نبردهای جذاب این دور را خواهند داشت.

آزمون همراه روستوف به مصاف اسپارتاپراگی خواهد رفت که در دور گروهی، عملکرد خیلی خوبی داشت. علیرضا جهانبخش و یارانش نیز در آلکمار، کار سختی برای صعود به دور بعد دارند. آن ها باید مقابل لیون مدعی بازی کنند.


  از هر گروه از لیگ اروپا، دو تیم به مرحله بعد راه یافتند که تیم های صدرنشین هر گروه در گلدان شماره یک قرار گرفتند و از مزیت بازی در خانه در مسابقه برگشت برخوردار هستند. تیم های دوم هر گروه نیز در گلدان شماره دو قرار گرفتند.

تیم های سوم گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا رسیدند که این هشت تیم بر اساس امتیازاتی که در گروه خود به دست آوردند، رتبه بندی شدند، طبق این رتبه بندی، چهار تیم کپنهاگن، لیون، تاتنهام و بشیکتاش در رده اول تا چهارم قرار گرفتند و به گلدان یک رفتند و بازی برگشت را در خانه برگزار می کنند، چهار تیم بعدی هم (روستوف، گلادباخ، لژیا ورشو و لودوگرتس) به گلدان شماره دو رفتند.

به این ترتیب، ۳۲ تیم راه یافته به این مرحله، در دو گلدان قرار گرفتند:

سید یک

فنرباغچه، آپوئل نیکوزیا، سنت اتین، زنیت سن پترزبرگ، آ اس رم، خنک بلژیک، آژاکس، شاختار دونتسک، شالکه، فیورنتینا، اسپارتا پراگ، عثمانلی اسپور، کپنهاگن، لیون، تاتنهام، بشیکتاش

سید دو

منچستر یونایتد، المپیاکوس، اندرلخت، آلکمار، آسترا جورجیو، اتلتیک بیلبائو، سلتاویگو، خنت بلژیک، کراسنودار، پائوک یونان، نماینده رژیم اشغالگر قدس، ویارئال، روستوف، مونشن گلادباخ، لژیا ورشو، لودوگرتس


 

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی به شرح زیر است:

 

اتلتیک بیلبائو - آپوئل نیکوزیا قبرس

لژیا ورشو - آژاکس آمستردام

اندرلخت - زنیت سن پترزبرگ

آسترا جورجیو - خنک بلژیک

منچستر یونایتد - سنت اتین

ویارئال - آ اس رم

لودوگرتس - کپنهاگن

سلتاویگو - شاختار دونتسک 

المپیاکوس یونان - عثمانلی اسپور

خنت بلژیک - تاتنهام هاتسپر

روستوف - اسپارتاپراگ

کراسنودار روسیه - فنرباغچه

بروسیا مونشن گلادباخ - فیورنتینا

آلکمار - المپیک لیون

نماینده رژیم اشغالگر قدس - بشیکتاش

پائوک یونان - شالکه ۰۴

 

بازی های دور رفت این مرحله ۲۸ بهمن و بازی های دور برگشت، ۵ اسفند انجام می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489vnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد و اینتر به دنبال خروج از بحران