تاریخ انتشار: 1395/05/01 08:15
کد خبر: 272612

فارغ: هیچ‌‌چیز جز قهرمانی برایمان مهم نیست

وحید فارغ بازیکن مشهدی بادران این روزها در بازی‌های تیمش خوش درخشیده است و مقابل شاگردان دایی یک گل به ثمر رساند.
فارغ: هیچ‌‌چیز جز قهرمانی برایمان مهم نیست

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فارغ در خصوص اردو و بازی‌های تدارکاتی‌شان گفت: اردوهای خوبی برگزار شد اگرچه تمرینات بدنسازی سختی داشتیم اما این سختی نیازمندی آمادگی تیمی است. در بازی‌هایی برگزار شده هم توانستیم به خوبی از سد حریفانمان گذر  کنیم.

وقتی از او می‌پرسیم که گفته می‌شود بادران تیمی با میانگین سنی بالا بسته است اینطور پاسخ می‌دهد: این اصلا درست نیست، سن بالا در فوتبال ملاک نیست کمااینکه بادران بازیکنان باتجربه‌ای را به خدمت گرفته است. بازیکنانی که در صعود تیم‌هایشان موثر بودند. قطعا آنها بهترین‌های تیمشان بوذند که در صعودشان موثر بوده‌اند و همین امر در هدفمندی‌شان برای حضور بادران به لیگ‌برتر تاثیرگذار خواهد بود. البته این را هم بگویم که اکثرا بازیکنانی که اینجا حضور دارند شناخت خوبی نسبت به هم دارند و این مساله به هماهنگی تیمی کمک خواهد کرد.

وی در خصوص مسابقه اولشان مقابل سپیدرود تیمی که در روز پایانی رقابت‌های دسته دوم فصل گذشته باعث عدم صعود این تیم به لیگ یک شد گفت: من آن زمان در اینجا حضور نداشتم اما به نظرم فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی اولین بازی‌مان برگزار خواهد شد، مهم این است که بتوانیم در پایان به هدف اصلی‌مان که صعود به لیگ برتر است برسیم. اینکه چه تیمی، چطور و به چه دلیل با ما مشکل داشته و دارد اصلا مهم نیست.

مصاحبه: "میرمحمدی"


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbaze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: دوست داشتم به یک تیم تهرانی ملحق شوم اما کار کردن با بگوویچ را دوست دارم