تاریخ انتشار: 1395/05/01 08:17
کد خبر: 272611

میری: صنعت به من جفا کرد/ فکری در بازگشت به لیگ‌برتر کمک خواهد کرد

پیمان میری بازیکن نساجی مازندران می‌گوید از اینکه قرار است شاگرد فکری باشد خوشحال است.
میری: صنعت به من جفا کرد/ فکری در بازگشت به لیگ‌برتر کمک خواهد کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، میری درباره حضورش در نساجی و کنار محمود فکری گفت: از کار کردن کنار آقای فکری خوشحالم ایشان مربی آرام و باشخصیتی هستند و همین امر باعث ایجاد انگیزه و آرامش در بین بازیکن‌ها می‌شود. البته آقامحمود خودشان فوتبالیست بودند و به خوبی شرایط بازیکنان را علی‌الخصوص بازیکنان جوان را درک می‌کنند. از حضورم در اینجا راضی‌ام و احساسم این است که آقای فکری می‌توانند در بازگشتم به سطح اول فوتبال ایران کمک کنند.

او درباره عدم حضورش در صنعت با ناراحتی و عصبانیت اینطور توضیح می‌دهد: صنعت به من جفا کرد، وقتی  مصدوم شدم آن هم زمانی که در این تیم حضور داشتم و در کنار آنها آسیب دیدم توجهی به من نکردند.  در ایران به جای آنکه با بازیکن مصدوم ابتدا قرارداد امضا کنند او را در لیست خروجی قرار می‌دهند که صنعت هم با من همین رفتار را داشت. البته تمایلی به ماندن نداشتم و نمی‌خواستم دیگر با آن کادر کار کنم. گرچه باشگاه صنعت و هواداران پرشور آبادان را خیلی دوست داشتم و سال گذشته هم به همین منظور به اینجا آمدم.

وی در پایان افزود: تمام تلاشم را در نساجی خواهم کرد تا بار دیگر نگاه تیم‌های لیگ برتری را به خودم معطوف کنم. همانطور که گفتم هدفم بازگشت به لیگ برتر؛ دوست دارم با بازگشتم خیلی چیزها را به خیلی‌ها ثابت کنم.

مصاحبه: "میرمحمدی"


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka9ga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارت مربی گری دست نشان صادر نشد