تاریخ انتشار: 1395/05/01 09:20
کد خبر: 272603

غفاری: کاپیتان شدن برایم مهم نیست، صعود به لیگ یک آروزی همه ی ماست

هافبک جدید هف سمنان گفت: اینکه کاپیتان شوم یا نشوم برایم مهم نیست و دوست دارم به همراه هف به لیگ یک صعود کنم.
غفاری: کاپیتان شدن برایم مهم نیست، صعود به لیگ یک آروزی همه ی ماست

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مسعود غفاری در خصوص شرایط فصل گذشته اش گفت: در کیمیافرآیند شرایط خوبی داشتم و با فروش امتیاز این تیم، از 4-5 تیم پیشنهاد به دستم رسید. با شناختی که نسبت به مدیران هف و همچنین آقای هلالی داشتم تصمیم گرفتم هف را برای فصل آینده انتخاب کنم.

وی در خصوص سرمربی هف گفت: جا دارد اینجا به حق از آقای هلالی تشکر کنم. چندین و چند چیز از ایشان در تمرینات یاد گرفتم که برای من خیلی مفید و مثمر ثمر بود. یادم است در استادیوم ها حاضر می شدیم و ایشان را تشویق می کردیم و فکرش را نمی کردم روزی افتخار شاگردی ایشان را بتوانم داشته باشم.

وی در خصوص شرایط هف گفت: مهندس فیض دیروز (پنجشنبه) آمد سر تمرین و به بچه ها روحیه داد و خیلی آدم باشخصیتی بود. ما قصد داشتیم با ایشان صحبت کنیم، اما آنقدر شخصیت مدیریتی ایشان و سیاست کاریشان بالا بود، به لکنت زبان افتادیم و نتوانستیم به خوبی حرفهایمان را در میان بگذاریم.

وی در خصوص کاپیتانی در هف گفت: فصل قبل که در کیمیا بودم، کاپیتان تیم بودم اما نمی دانم که در هف کاپیتان خواهم شد یا نه. موفقیت فردی برایم مهم نیست، بلکه دوست دارم به همراه هف به لیگ صعود کنیم تا جواب اعتماد مهندس فیض و وفا را بدهیم و هر تصمیمی آقای هلالی گرفتند من با کمال میل می پذیرم.

غفاری در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از آقای مولایی، سرپرست فصل گذشته کیمیافرآیند تشکر کنم. ایشان خیلی به من کمک کردند و از همین جا برایشان آرزوی موفقیت دارم. ان شاء الله که بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم و دل مردم سمنان را خوشحال کنیم.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k95m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوریابی: امیدوارم روزی بتوانم جواب اعتماد مدیران هف را بدهم