تاریخ انتشار: 1395/09/24 20:55
کد خبر: 243011

واکنش مدافع سایپا به پرسپولیسی شدنش در نیم فصل

مدافع تیم سایپا گفت: صحبت درباره نیم فصل زود است و باید منتظر بود
واکنش مدافع سایپا به پرسپولیسی شدنش در نیم فصل

به گزارش فرتاک ورزشی،سیامک کوروشی درباره بازی مقابل پیکان اظهار داشت:

    پیکان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. از مربی خوبی به نام آقای جلالی سود می برد. در  جدول هم جایگاه خوبی دارد. بازی سختی مقابل این تیم داریم. همچنین جلالی فصل قبل در سایپا حضور داشته و شناخت خوبی از تیم ما دارد.

وی درباره حضور منشاء در تیم پیکان گفت:

    ما کل تیم پیکان را آنالیز کردیم. منشاء بازیکن خوبی است و عملکرد خوبی در تیم پیکان داشته است اما مدافعان خوبی در سایپا داریم که می توانند به خوبی از منشاء و دیگر بازیکنان پیکان برآیند.

کوروشی درباره ادعای نفتی ها مبنی بر وقت کشی سایپا در دیدار گذشته بیان داشت:

    من چنین چیزی را به یاد ندارم شما می توانید فیلم بازی را یک بار دیگر ببینید. تا آنجایی که من می دانم آنها به داوری بازی اعتراض داشتند. بازیکنان  ما چنین کارهایی را بلد نیستند.

مدافع سایپا درباره روند آتی سایپا در ادامه مسابقات لیگ تصریح کرد:

    ما تمام سعی و تلاش مان را انجام می دهیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم. ما واقعا بدشانس بودیم که نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. ولی مطمئن باشید نتایج بد را جبران خواهیم کرد.

کوروشی درباره شایعه حضورش در پرسپولیس عنوان کرد:

    صحبت های در این باره شنیده ام اما من تمام تمرکزم را روی موفقیت سایپا گذاشتم. اگر پیشنهادی هم باشد باید روال خود را طی کند. صحبت درباره نیم فصل  زود است و باید منتظر نیم فصل بود. به نظر من هرچیزی در تایم خود صورت بگیرد بهتر است.من با باشگاه سایپا قرارداد دارم و هیچ تماسی هم با من گرفته نشده است و اگر قرار بر اتفاقی باشد باشگاه به باشگاه صحبت های خود را انجام خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9nr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 انتقال منشا به پرسپولیس امکان پذیر نیست