تاریخ انتشار: 1395/05/01 12:34
کد خبر: 272558

«روشن» این بار با مشت محکم استقلال روبه‌رو خواهد شد!

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال اعلام کرد که پیشکسوت این باشگاه به دلیل توهین‌هایی که کرده، باید منتظر حضور در مراجع قضایی باشد
«روشن» این بار با مشت محکم استقلال روبه‌رو خواهد شد!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، در خصوص اتفاقات اخیر آکادمی استقلال و صحبت‌های حسن روشن علیه مسئولان باشگاه گفت: موضوع صحبت‌های آقای روشن را به آقای افشارازده گزارش کردیم. افشارزاده انسان رئوفی است و دستوری برای پیگیری نداشت، اما ما در گزارش‌مان نوشتیم این مصاحبه‌های توهین‌آمیز برای حفظ کیان باشگاه باید تعقیب قضایی شود؛ به این دلیل که این صحبت‌ها در قالب جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: بنده از سال 89 که با باشگاه استقلال همکاری می‌کنم، آقای روشن معمولاً مصاحبه‌های انتقادآمیز و بعضاً توهین‌آمیز نسبت به مسئولان باشگاه داشته است. چون ایشان پیشکسوت باشگاه هستند، اراده‌ای برای پیگیری مصاحبه‌های او نبوده، اما این بار روشن با مشت آهنین باشگاه استقلال روبه‌رو خواهد شد و از مراجع قضایی این مسائل را پیگیری خواهیم کرد. ضمن اینکه او در آکادمی استقلال حکمی هم نداشته و وقتی حکمی نداشته، اقداماتش در آکادمی هم مجرمانه بوده است. با این شرایط آقای روشن باید خودش را برای پاسخگویی به مرجع قضایی و برای صحبت‌هایی که در رسانه مطرح کرده است، آماده کند.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال تصریح کرد: فردا (شنبه) از طریق دادسرای فرهنگ و رسانه که مربوط به رسیدگی به جرایم ورزشی است، موضوع شکایت از روشن را پیگیری خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j98xz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه هیأت مدیره استقلال بعد از بازی با نفت برگزار می شود