تاریخ انتشار: 1395/09/25 13:14
کد خبر: 242877

برانکو‌برنامه های نقل و‌انتقالات را به باشگاه ارائه داد

نزدیک تر شدن به پایان نیم فصل و آغاز زمان نقل و‌انتقالات یکی از دغدغه های سرمربیان لیگ برتر است.
برانکو‌برنامه های نقل و‌انتقالات را به باشگاه ارائه داد

برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته در جلسه ای با علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت تیم و نقل و انتقالات مذاکره کرده بود امروز بار دیگر به باشگاه آمد و با مسئولان هیئت مدیره درباره برنامه های نقل و انتقالاتی خود گفت‌وگو کرد.

برانکو برنامه های نقل و انتقالاتی خود را به اعضای هیئت مدیره داد و گزارشی از آخرین وضعیت تیم را ارائه کرده و نگرانی خود بابت قطعی شدن جدایی نوراللهی و احتمال جدایی عالیشاه و انصاری را مطرح کرد.

در این نشست درباره پیشنهاد یک میلیون دلاری تیم چینی به محمد انصاری بحث و گفت‌وگو شد. تیم چینی خواهان محمد انصاری حاضر به پرداخت یک میلیون دلار برای دریافت رضایتنامه این بازیکن است و حتی شفاهاً عنوان کرده اگر پرسپولیس با این انتقال موافقت کند تا یک میلیون و دویست هزار دلار حاضر به پرداخت مبلغ رضایتنامه هستند.

برانکو بارها عنوان کرده مخالف جدایی محمد انصاری است اما باشگاه با توجه به اینکه این انتقال مبلغی در حدود چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان از هزینه های تیم را تامین می کند تمایل به انتقال او دارد.

مسئولان باشگاه درصدد هستند با جذب دو مدافع مطمئن یکی خارجی و یکی ایرانی و رفع نیازهای برانکو بستر لازم برای انتقال انصاری را فراهم کنند.

برانکو همچنین درباره برنامه های خود در نقل و انتقالات گزارشی را ارائه کرد. سرمربی پرسپولیس به شدت به دنبال جذب هافبک دفاعی، مدافع میانی، دفاع چپ و هافبک بازیساز و مهاجم است.

همچنین در این جلسه درباره لیگ قهرمانان آسیا و برنامه های پیش رو و سیاست گذاری های کلان باشگاه برای انتخاب کشور میزبان برای جدال با الهلال عربستان در کشور ثالث نیز بحث و بررسی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akgze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام معنادار بازیکن پرسپولیس برای اعلام جدایی