تاریخ انتشار: 1395/05/01 12:44
کد خبر: 272555

اعلام برنامه بازی‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۱۷-۲۰۱۶

دراسیون فوتبال ایتالیا برنامه‌های بازی‌های جام حذفی باشگاه‌های این کشور را منتشر کرد که طبق آن تیم‌های میلان و اینتر در دو سمت مختلف مسیر رسیدن به فینال رقابت‌ها قرار گرفته‌اند
اعلام برنامه بازی‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۱۷-۲۰۱۶

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، قرعه‌کشی بازی‌های هفتادمین دوره جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا برگزار شد تا 78 تیم حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را بشناسند.

طبق قوانین فوتبال ایتالیا، تیم‌های طراز اول و بزرگ این کشور در دورهای نخست قرعه استراحت دارند و تا مرحله یک هشتم نهایی وارد رقابت‌ها نخواهند شد و در این مرحله است که تیم‌هایی مانند یوونتوس، رم، میلان، اینتر و ناپولی حضور پیدا می‌کنند.

طبق قرعه‌کشی این دوره از جام حذفی ایتالیا، یک طرف مسیر رسیدن به فینال به مراتب از طرف دیگر سخت‌تر است، چرا که در آن تیم‌هایی مانند یوونتوس، پرافتخارترین تیم و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، میلان، فیورنتینا و ناپولی قرار گرفته‌اند، در حالی که در طرف دیگر تیم‌های اینتر، لاتزیو، رم و ساسولو به رقابت با هم می‌پردازند.

به این ترتیب نه همشهریان میلانی و نه تیم‌های یوونتوس و رم تا پیش از بازی فینال با هم روبه‌رو نمی‌شوند، اما این احتمال وجود دارد که یوونتوس و میلان در مرحله یک چهارم نهایی به یکدیگر برسند، این اتفاق ممکن است برای تیم‌های ناپولی و فیورنتینا و اینتر و لاتزیو هم رخ دهد. همچنین ممکن است تیم‌های رم و لاتزیو هم دربی پایتخت ایتالیا را در مرحله نیمه نهایی برگزار کنند.

دور نخست رقابت‌های کوپا ایتالیا از روز 31 ماه جولای آغاز می‌شود و فینال آن در تاریخ دوم می سال 2017 برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqnyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتن هیگواین به یوونتوس خیانت است!