تاریخ انتشار: 1395/09/25 13:45
کد خبر: 242871

اظهار نظر ایمان مبعلی در مورد وضعیت تیم نفت و استقلال

هافبک تیم نفت گفت: «هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و دوست دارم فوتبالم را در استقلال تمام کنم.»
اظهار نظر ایمان مبعلی در مورد وضعیت تیم نفت و استقلال

ایمان مبعلی درباره وضعیت نفت، پیشنهاد منصوریان ، دیدار با آبی پوشان و …  توضیحاتی ارائه کرده است. او که در این روزها در صدر اخبار قرار داشته است حرف های جالبی مطرح کرد.

اظهارات مبعلی را در ادامه می خوانید:

* درباره شرایط نفت صحبت کن؟

– شرایط خوبی داریم. شروع امیدوارکننده ای در لیگ داشتیم. فکر می کنم علی رغم مشکلاتی که داشتیم نتایج خیلی خوبی در لیگ گرفته ایم. دو بازی تا نیم فصل داریم که تلاش می کنیم در این دو بازی هم موفق شویم. چون فکر می کنم اگر در این دو بازی نتیجه نگیریم تمام تلاش های یک نیم فصل ما از بین می رود.

* اما امسال نفت مشکلات مالی زیادی داشته است.

– مالکین باشگاه روی مسایل مالی تلاش زیادی کردند. پول خوبی هم به بازیکنان پرداخت شده است. بازیکنان نزدیک به ۳۴ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند. البته چند بازیکن هستند که هنوز از فصل قبل طلبکار هستند. خود من نزدیک به ۷۰ درصد از گذشته طلب دارم. البته مسئولان گفته اند که زمانی تیم به نام ما انتقال یافت پول ها را پرداخت خواهیم کرد.

* چه پیش بینی از رتبه نفت در پایان نیم فصل داری؟

– فکر می کنم جزو ۵ تیم اول باشیم که البته عملکرد خیلی خوبی است.

* سه سال است در نفت حضور داریم. چه شد امسال هم در تیم ماندی؟

– نفت واقعا تیم خوبی است. سه سال بی حاشیه را در این تیم داشته ام. کلا دوست دارم از فضای حاشیه دور باشم. شاید هم در این تیم ما مشکلاتی داشته باشیم ولی هیچ وقت مسایل و مشکلات مان به بیرون درز نمی  کند. بچه های خیلی خوبی در تیم حضور دارند که همگی به دنبال پیشرفت هستند و این به پیشرفت نفت کمک می کند.

* این روزها بحث حضورت در نیم فصل در استقلال است.

– با من هنوز هیچ صحبتی در این خصوص نشده است. در فصل نقل و انتقالات همیشه این شایعات وجود دارد اما من اعتقاد دارم هر وقت چیزی نهایی شود باید درباره اش صحبت کرد. منظورم از این حرف این است هر وقت بازیکنی با تیمی قرارداد بست می توان گفت به آن تیم پیوسته است.

* سه سال پیش هم دوست داشتی در استقلال بمانی اما شرایطی پیش آمد. که از این تیم جدا شدی هنوز هم از این موضوع ناراحتی؟

– هیچ دلخوری ای از کسی ندارم. من به عنوان بازیکن کمکی به استقلال آمده بودم و برای فصل بعد هم قرارداد داشتم اما شرایطی پیش آمد که جدا شوم. منصوریان به من پیشنهاد داد و به نفت رفتم و خدا را شکر شرایط خوبی دارم. من بازیکن نفت هستم با این تیم قرارداد دارم و تمام تمرکزم روی این تیم است.

* اگر استقلال به تو پیشنهاد بدهد چه تصمیمی می گیری؟

– ما بازیکنان حرفه ای یاد گرفته ایم روی هر پیشنهادی فکر کنیم. هنوز پیشنهادی به من داده نشده است. من دو دوره در این تیم حضور داشتم استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است. من این تیم را دوست دارم و هر وقت پیشنهادی شد درباره آن فکر می کنم.

* آخرین تماست با منصوریان چه زمانی بوده؟ در این صحبت ها بحثی درباره حضورت در استقلال مطرح شد؟

– من آخرین بار منصوریان را در بازی رفت دیدم. ما رابطه خوبی داریم و همیشه با هم صحبت می کنیم. ولی نه علی منصوریان از این اخلاق ها دارد که درباره این مسائل صحبت کند و نه من بازیکنی هستم که با باشگاهی قرارداد داشته باشم و با باشگاه دیگر صحبت کنم. من با منصوریان یک کلمه درباره بازگشت به استقلال حرف نزدم.

* خودت دوست داری فوتبالت را در استقلال تمام کنی؟

– بله دوست دارم فوتبالم را در استقلال تمام کنم. من در این تیم بازی کرده ام. خاطرات خوبی از آن دارم. هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و اگر بتوانم به این تیم کمک کنم خوشحال می شوم.

* این روزها هجمه های زیادی علیه منصوریان به وجود آمده است چه نظری در این باره داری؟

– هواداران استقلال منصوریان را انتخاب کردند. بازی کردن و مربیگری در استقلال و پرسپولیس فرق دارد. او نتایج خوبی در نفت گرفت. نفت را به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا برد. چند بازیکن خوب را به استقلال و پرسپولیس داد. به نظرم یک فصل برای منصوریان کم است. باید به او وقت داد. او برای استقلال کم زحمت نکشیده، بازیکن و کاپیتان استقلال بوده است. استقلال هنوز در لیگ شانس دارد. در جام حذفی هم که مدعی است و در آسیا هم حضور دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای منصوریان بیفتد.

* فکر می کنی بزرگترین مشکل این روزهای استقلال چیست؟ خیلی ها به خط میانی این تیم انتقاد می کنند.

– به نظر من بزرگترین مشکل استقلال استرس و فشار بیش از اندازه روی بازیکنان این تیم است. البته استقلال خط میانی خیلی خوبی دارد و بازیکنان باکیفیتی در این منطقه بازی می کنند. مطمئن هستم منصوریان استقلال را درست می کند فقط نیاز به زمان دارد که تعطیلات سه هفته ای نیم فصل زمان خوبی است.

* هفته آینده در مرحله حذفی به مصاف همین استقلال خواهید رفت. چه پیش بینی ای داری؟

– بازی سختی است هم برای استقلال و هم برای ما. بازیکنان نفت مقابل منصوریان انگیزه دارند. ما هم می خواهیم جلوی یکی از بهترین تیم ها به پیروزی برسیم. اگر این بازی را ما ببریم برای ما خیلی خوب است. امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران از فوتبال لذت ببرند.

* از دوست صمیمی ات میلاد میداوودی چه خبر؟

– میلاد میداوودی واقعا حیف شد. او فوتبالیست باکیفیتی است و به نوعی فوتبال را بلد است. او انگیزه بالایی برای بازگشت دارد امیدوارم در نیم فصل خدا به او کمک کند تا بتواند دوباره به فوتبال بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zweaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریف احتمالی استقلال در پلی آف/ ژاوی در راه تهران