تاریخ انتشار: 1395/05/01 15:25
کد خبر: 272528

سوارز: مسی با فاصله، برتر از رونالدو است

لوئیس سوارز ساعتی پیش دراولین نشست خبری خود پس از اتمام فصل گذشته حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد
سوارز: مسی با فاصله، برتر از رونالدو است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، یکی از سوالات مطرح شده از سوارز در مورد شانس مسی در قیاس با رونالدو برای تصاحب توپ طلا بود. مسی نتوانست با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شود و سپس از فوتبال ملی خداحافظی کرد. او با بارسلونا در فصل گذشته قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد؛ در عوض رونالدو همراه رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد و در با پرتغال نیز یورو 2016 را فتح کرد و همین دو موفقیت بزرگ باعث شده تا بسیاری برای رونالدو شانس بیشتری برای تصاحب توپ طلا قائل باشند. مسی 5 بار و رونالدو سه بار این عنوان را تصاحب کرده اند.

 

 

لوئیس سوارز در پاسخ به این سوال گفت:" این درست است که رونالدو دو قهرمانی بزرگ کسب کرده اما برای من، مسی تحت هر شرایطی و با فاصله، بهترین بازیکن دنیاست. او چه توپ طلا را ببرد چه نبرد، برتر از رونالدو است. تاثیرگذاری مسی در جریان بازی با هیچ بازیکنی قابل مقایسه نیست. او با تیم ملی آرژانتین نتوانست قهرمان شود ولی همراه بارسلونا دو قهرمانی کسب کرد پس شایسته دریافت توپ طلای ششم خود است.

محکومیت زندان برای مسی؟ او انسان بسیار باشخصیتی است و با ذهنیت بزرگی که دارد، این معضل را پشت سر خواهد گذاشت."

 

شروع تمرینات:" در غیاب ملی پوشان، تمریناتم را با برخی بازیکنان تیم اول و نیز تیم دوم که بعضی هایشان را نمی شناسم آغاز کرده ام.  فعلا در دوران بدنسازی هستیم تا برای فصل جدید آماده باشیم. با انریکه در مورد مسائل معمول صحبت کرده ام. در مورد پیش فصل و نحوه آماده سازی برای فصل جدید. در بارسلونا باید همیشه آماده تاریخ سازی و کسب جام های مختلف باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lago

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اسامی 10 نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل 16-2015 اروپا