تاریخ انتشار: 1395/09/26 19:54
کد خبر: 242553

شکست پرفسور

پرسپولیس بی برنامه بازی کرد و باخت
شکست پرفسور

ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران برگزار کننده حساسترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر بودند که در نهایت این بازی با یک گل به سود سبزهای اصفهانی به پایان رسید.

هر دو تیم برای رسیدن به 3 امتیاز این بازی برنامه داشتند و حتی شکست تراکتورسازی برابر سپاهان، قرمزها را محتاط نکرد و هم ذوب آهن و هم پرسپولیس با تدابیر خاص خود درصدد رسیدن به پیروزی در این بازی حساس بودند.

با اینکه در مجموع حملات خطرناک پرسپولیس در این نیمه یکی، دو مورد بیشتر بود ولی ذوب آهن در دقیقه 37 توسط مرتضی تبریزی به گل رسید اما پرچم کمک داور رای به آفساید بودن این گل داد با این حال در بین دو نیمه مشخص شد این گل کاملا درست بود و پرچم کمک داور به اشتباه رای به آفساید این گل داد!

در نیمه دوم هم ابتدا پرسپولیس کنترل توپ و میدان را در دست داشت اما از دقیقه 55 این ذوب آهن بود که آرام آرام جلو کشید و نبض بازی را به دست گرفت و صاحب چند موقعیت شد و در نهایت در دقیقه 65 روی شلیک استثنایی احسان پهلوان از فاصله حدود 30 متری به یک گل زیبا دست یافت.

روی این گل رادوشوویچ برای تنگ کردن زاویه و فضای دروازه روی خط شش قدم بود اما به رغم واکنش بلند و بالا نتوانست مانع وارد شدن ضربه پهلوان به درون دروازه اش شود.

ذوب آهن پس از این گل برای دقایقی برتری اش را حفظ کرد ولی از دقیقه 70 و با حضور علی علیپور در میدان پرسپولیس برای فرار از شکست جلو کشید و صاحب موقعیت هایی شد ولی دروازه بان و مدافعان ذوب آهن ایستادگی جالب توجهی برابر این حملات و موقعیت ها داشتند.

در ادامه هر لحظه حلقه محاصره پرسپولیس تنگ تر شد و ذوبی ها بیشتر چشم به ضدحملات شدند ولی این فعل و انفعالات تغییری در نتیجه حاصل نکرد تا ذوب آهن یک پیروزی بزرگ را به نفع خود تمام کند

 

ذوب آهن اصفهان یک.................................................. پرسپولیس تهران صفر

گل: احسان پهلوان (65)

داور: محسن ترکی                          کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم

اخطار: مهران درخشان‌مهر (ذوب‌آهن) کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

استادیوم: فولادشهر اصفهان

تماشاگر: حدود 12 هزار نفر

بهترین بازیکن: احسان پهلوان (ذوب آهن)

ذوب آهن: محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان (4+90- گری بنگستون)، محمدرضا حسینی، مهران درخشان فر، مرتضی تبریزی (2+90- حجت حق وردی) و مهدی رجب زاده (89- رضا شکاری)

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، رامین رضاییان (70- علی علیپور)، فرشاد احمدزاده (83- ولادمیر پریموف)، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان (87- احمد نورالهی)، مهدی طارمی و وحید امیری

سرمربی: برانکو ایوانوویچ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akgxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند: امیدوارم خیبر نماینده شایسته ای برای قوم لر باشد