تاریخ انتشار: 1395/09/27 13:30
کد خبر: 242411

پهلوان: گل پرسپولیس تقدیم به همسرم

هافبک خوش نقش ذوبی‌ها مهم‌ترین گل هفته را با توانایی و دید منحصر به فردش به ثمر رساند.
پهلوان: گل پرسپولیس تقدیم به همسرم

پهلوان بازیکنی سریع و تکنیکی است و از عوامل اصلی حضور ذوب رویسکوی سوم لیگ؛ بازیکنی که با وجود جوانی تجربه حضور در  میادین بزرگ را دارد. ذوب با درخشش ادامه دار او در جمع مدعیان باقی خواهد ماند.

از بازی با پرسپولیس بگویید و بازی چطور بود؟

بازی سختی بود تیم پرسپولیس با انجام بازی پرفشار کار را برای تیم ما سخت کرده بود ولیما در طول هفته توانسته بودیم تمرینهای خوبی پشت سر بگذاریم و با تمرکز خوبمانتوانستیم مقابل این تیم بزرگ  پیروز بشویم.

 

تیم ذوب آهن در این هفته‌ها متحول شده، چه چیزی را عامل این موفقیت میدانی؟

تیم ما مثل همیشه بازی کرد. در هفته‌های قبل گاهی گل نمی‌زدیم ولی شکر خدا به خودباوری رسیده‌ایم و بچه‌ها تلاششان را بیشتر کرده‌اند و در یک هفته اخیر ما همه همدل شدهبودیم که پرسپولیس را ببریم.

 

از جهاتی این برد را می‌توان شش امتیازی حساب کرد چون شما را مدعی کرد.

بله صددرصد همینطور است ما می‌دانستیم که با تیمهای پایین‌تر از خودمان فاصله‌ای نداریمو ما محکوم به برد بودیم و ما با این برد هم رده سومی خودمان را حفظ و مانع زیاد شدن باتیمهای صدرنشین شدیم و شکر خدا برد ما با باخت ترکتور و پرسپولیس همراه بود.

 

تیم ذوب آهن با کنار رفتن گل محمدی می‌رفت که دچار افت فاحشی شود و همگیبه این باور رسیده بودند ولی بعد از بازی شاهین بوشهر شما روند رو به رشدی را شروع کرده‌اید؟

همدلی بچه‌ها یکی از مهمترین عامل موفقیت تیم بعد از رفتن آقا یحیی بوده است و البتهشخصیت مجتبی حسینی. کسی که وقت زیادی برای تلاش و برنامه ریزی صرف می‌کند وطبیعتاً برنامه ریزی‌های او در زمین اجرا خواهد شد. این خودباوری و همدلی باعث شده استکه بازیها را با موفقیت سپری کنیم. البته ما نباید نقش بزرگ سعید آذری را انکار کنیم ایشانواقعاً با لیاقت و زحمتکشی هستند و با مدیریت خوب خودشان را تیم ذوب آهن را از بحران خارج کردند.

 

بازی بعدی شما در لیگ مقابل پدیده مشهد خواهد بود آیا برد مقابل پرسپولیس شمارا مغرور خواهد کرد؟

نه خدا را شکر  بچه‌های ما اینجوری نیستند. ما اولویت را تلاش و تمرکز گذاشته‌ایم و بچه‌هایما نشان داده‌اند که با این بردها اصلاً مغرور نخواهند شد.

 

گل زیبایی مقابل پرسپولیس به ثمر رساندی آیا فکر می‌کردید این توپ اینگونه گل شود؟

توپ که به من رسید دیدم که وسط خالی است. فضا برای شوت زدن مهیا شد و بهترینتصمیم را گرفتم و شکر خدا توپ گل شد.

 

شادی پس از گلت معنی خاصی داشت یا نه همینطوری بود؟

نه من شادی پس از گلم را به همسرم تقدیم کردم.

 

درباره قرعه ذوب آهن در آسیا چه نظری داری؟

به نظر من پارسال هم قرعه سختی به ما خورد. الان همه تیمهای آسیا قوی هستندمخصوصاً تیم‌های عربی که با هزینه‌های زیاد بازیکنان بزرگی استخدام می‌کنند و این مسئلهکار را برای ما سخت‌تر می‌کند. به هرحال باید تا جایی که ممکن است تلاش کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k95z8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم ذوب آهن توسط پرسپولیسی ها تشویق شد / درخواست جالب از نوراللهی