تاریخ انتشار: 1395/09/27 14:47
کد خبر: 242384

زهیوی: پورموسوی نبود آخرجدول بودیم

رحیم زهیوی به شدت عملکرد بعضی بازیکنان استقلال خوزستان را مورد انتقاد قرار داد و از سرمربی تیمشان حمایت کرد.
زهیوی: پورموسوی نبود آخرجدول بودیم

زهیوی درباره باخت برابر گسترش فولاد تبریز گفت: واقعیت نمی دانم چرا ما این بازی را باختیم، حداقل حق ما در این بازی یک امتیاز بود اما در ثانیه های پایان به مانند بازی با پیکان بازی را واگذار کردیم.

 

وی در مورد انتقادات فنی به تیم و پورموسوی گفت: وقتی بازیکن فرصت گلزنی دارد و توپ را گل نمی کند تقصیر سرمربی است؟ ما در خط دفاعی بارها و بارها در بازی های مختلف شاهد اشتباهاتی بودیم که تاوانش سنگین بود، ما اکنون باید جز  تیم بالای جدول باشیم اما در رده یازدهم هستیم، نمی دانم شاید بعضی بازیکنان به تیم تعصب ندارند و این مشکلات به وجود می آید. من فکر می کنم استقلال خوزستان جای بازیکن بی تعصب نیست.من نمی دانم چرا نوک پیکان انتقادات تنها سرمربی است، پس بازیکنان چه کاره هستند؟

 

آقای گل استقلال خوزستان ادامه داد: این تیم با این شرایط مالی اگر  مربی دیگری داشت مطمئن باشید الان در رده آخر جدول بود و به نظر من انتظار زیادی از این تیم بی در و پیکر نباید داشت،من بارها شاهد کارهایی که پورموسوی کردبوده ام، ایشان یکی از خانه هایش رو به حراج گذاشت تا کمی از پولهای بازیکنان را بدهد و حتی از بازیکنای قدیمی فوتبال خوزستان هم 30 میلیون تومان گرفته تا پاداش بازی سایپا را به ما بدهد، کجای فوتبال مربی به دنبال پول بازیکن است، محلات هم اینگونه نیست. من با پورموسوی یا هیچکس دیگر تعارف ندارم و حرف حق را می زنم.رفاقت او با بازیکنان باعث شده ما تا اینجای کار اینگونه امتیاز جمع کنیم.

 

زهیوی در ادامه درباره گلزنی اش گفت: خواست خدا بود اما وقتی با امتیاز همراه نباشد چه فایده دارد؟من دوست داشتم با امتیاز از تبریز بیرون می آمدیم و به هیچ عنوان گل من در بازی شیرین نبود.

 

او در انتها درباره مشکلات مالی گفت: درست است مشکلات مالی کمر تیم مارا شکسته است اما نباید باخت هایمان را گردن آن بیندازیم، وقتی توپ به راحتی وارد گل ما می شود یا بازیکن توپ را گل نمی کند مشکلات مالی دلیل نیستند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la6b8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دورقی: حیف است استقلال خوزستان از هم بپاشد