تاریخ انتشار: 1395/05/01 19:02
کد خبر: 272499

رکورد طارمی در هفته اول لیگ؛ ۳ دقیقه در ۵ سال!

آقای گل فصل قبل لیگ برتر در ۵ سال حضور در این پیکارها در هفته نخست تنها ۳ دقیقه به میدان رفته است!
رکورد طارمی در هفته اول لیگ؛ ۳ دقیقه در ۵ سال!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / هر چقدر شروع و پیشرفت طارمی در لیگ برتر غافلگیر کننده بوده، آقای گل لیگ خاطرات خوبی از هفته ابتدایی لیگ ندارد. این فصل پنجمین سال حضور طارمی در لیگ برتر است. او قبل از رفتن به سربازی، دو سال با شاهین در لیگ برتر شرکت کرد و زیاد فرصت بازی نداشت. دو سال پیش، به پرسپولیس رسید و امسال برای سومین سال پیاپی در این تیم بازی می‌کند.

با توجه به دیر اضافه شدن طارمی به تمرینات پرسپولیس و درخشش زوج علیپور و امیری، احتمالا آقای گل لیگ هفته اول را از روی نیمکت تماشا می‌کند. در بازی دوستانه آخر پرسپولیس با خونه به خونه هم طارمی کامل روی نیمکت نشست و زوج علیپور و امیری در ترکیب اصلی قرار گرفتند. در صورتی که طارمی سه شنبه هفته آینده در ترکیب پرسپولیس نباشد، برای پنجمین سال لیگ برتر را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

دو سالی که طارمی بازیکن شاهین بود، در هفته اول یک دقیقه هم به زمین فرستاده نشد. فصل اول حضور در پرسپولیس و در بازی مقابل نفت تهران، دایی فقط ۳ دقیقه به او بازی داد. فصل پیش، طارمی هفته اول محروم بود و این فصل هم احتمالا از روی نیمکت بازی تیمش را می‌بیند. طارمی با نیمکت نشینی در بازی با سایپا، به رکورد ۵ سال غیبت در هفته ابتدایی لیگ می‌رسد و اگر به عنوان بازیکن ذخیره هم به میدان فرستاده نشود، رکوردش فقط ۳ دقیقه در این ۵ سال خواهد بود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k9ql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی قربانی ستاره پرسپولیس می شود؟