تاریخ انتشار: 1395/05/01 19:20
کد خبر: 272493

7 ستاره‌ای که رئال در حسرت آن‌ها ماند+تصاویر

تیم فوتبال رئال مادرید تحت رهبر فلورنتینو پرز با وجود دراختیار داشتن ستاره‌های متعدد اما در خرید برخی بازیکنان هم در حسرت بوده است.
7 ستاره‌ای که رئال در حسرت آن‌ها ماند+تصاویر

سرویس لیگ یرتری فرتاک ورزشی، تیم فوتبال رئال مادرید تاکنون موفق شده ستاره‌های بزرگ با قیمت‌های گزافی را تحت مدیریت فلورنتینو پرز در اختیار بگیرد در این میان کهکشانی‌ها در خرید برخی از بازیکنان هم ناکام بوده‌اند در این میان اسامی 7 بازیکنی که رئالی‌ها در حسرت جذب آن‌ها مانده‌اند منتشر شده است.

* آندره گومز

هافبک 22 ساله و ستاره تیم فوتبال والنسیا که رئال مادرید به دنبال جذب او بود اما بارسلونا در اقدامی غیرمنتظره او را به خدمت گرفت.

 

* داوید دخه ‌آ

دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه منچستر یونایتد فصل گذشته در آستانه پیوستن به کهکشانی‌ها قرار داشت اما در واپسین دقایق نقل و انتقالات این اتفاق رخ نداد.

رئالی‌ها برای اینکه او را به خدمت بگیرند عذر کاسیاس را خواستند اما در نهایت در جذب این دروازه‌بان ملی‌پوش ناکام ماندند.

 

*نیمار

ستاره حال حاضر تیم فوتبال بارسلونا، پیش از این مورد توجه رئالی‌ها قرار داشت. آن‌ها در سال 2011 به دنبال جذب این بازیکن برزیلی بودند اما نتوانستند او را به مادرید بیاورند.

حتی پیش از این هم اعلام شد که نیمار در سال 2006 با این بازیکن قرارداد بسته بود و حتی او در والدبباس هم به تست و تمرین پرداخته بود اما به خاطر عدمن پرداخت 60 هزار یورو توسط مادریدی‌ها در آن زمان او در نهایت بارسا را انتخاب کرد.

*لوئیس سوارز

پیش از جام جهانی 2014 امضای قرارداد با لوئیس سوارز فراهم شده بود اما رئالی ها درمورد جذب او دچار شک و تردید شدند تا این بازیکن راهی بارسا شود.

درنهایت هم او در فصل گذشته در 53 بازی برای بارسا 59 گل به ثمر رساند.

*روبرت لواندوفسکی

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان دیگر ستاره‌ای بود که رئالی‌ها درصدد جذب او بودند. 

پرز در سال 2013 ابتدا به دنبال جذب او بود زمانی که به تنهایی 4 بار دروازه کهکشانی‌ها را گشود اما در نهایت بایرنی‌ها او را از چنگ دورتموند درآوردند و به مونیخ آوردند.

در بایرن هم مادریدی‌ها به دنبال حذب او بودند اما او کماکان در مونیخ به ادامه فوتبال خواههد پرداخت.

* سرخیو آگوئرو

یکی دیگر از رویاهای برآورده نشده فلورنتینو پرس حضور سرخیو آگوئرو در این تیم است.

در سال 2011، پرز شیفته این مهاجم آرژانتینی بود زمانی که آگوئرو در اتلتیکو حضور داشت و به توافق اولیه هم دست یافته بودند اما در نهایت در سال 2012 او راهی شهر منچستر شد و حضور در سیتی را انتخاب کرد.

* فرانک ریبری

دیگر ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ فرانک ریبری مورد هدف رئال مادرید قرار داشت.

پرز به محض حضور در صندلی ریاست خود در دور دوم، به دنبال جذب وینگر فرانسوی بود.

اما بایرنی‌ها با این انتقال مخالفت کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrwqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راکیتیچ از بارسلونا جدا می شود