تاریخ انتشار: 1395/05/01 22:18
کد خبر: 272463

کدامیک هافبک دفاعی فیکس پرسپولیس خواهد بود؟ کامیابی نیا یا نوراللهی؟

برانکو کار سختی برای انتخاب هافبک دفاعی پرسپولیس از بین کامیابی نیا و نوراللهی دارد.
کدامیک هافبک دفاعی فیکس پرسپولیس خواهد بود؟ کامیابی نیا یا نوراللهی؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دو هافبک دفاعی پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی فصل گذشته از خود نشان دادند و در سیستم 4-4-2 برانکو حتما باید یکی از آن ها روی نیمکت قرار گیرد. البته برانکو فصل پیش تقریبا تا هفته های پایانی برای بازی دادن به نوراللهی از او به عنوان هافبک چپ استفاده می کرد تا مجبور نشود هافبک توانای خود را روی نیمکت قرار دهد. اما سرانجام در چند هفته پایانی سرمربی سرخپوشان مجور شد از بین این دو نفر کامیابی نیا را درون ترکیب نگه دارد و نوراللهی نیمکت نشین شود.

نوراللهی

اما در این فصل اوضاع عوض شده است، سرخپوشان مانند پارسال دیگر مشکل هافبک کنار ندارند و با اضافه شدن وحید امیری، ساسان انصاری و احسان علوان زاده دیگر نمی شود از نوراللهی به عنوان هافبک کناری استفاده کرد. سال گذشته کمال گزینه اول مربی کروات بود اما احمد نوراللهی در اردوی پیش فصل و بازی ها دوستانه عملکرد بسیار درخشانی داشت و از کامیابی نیا آماده تر نشان داد و همچنین کمال به دلایل مالی در دو نوبت به تمرین پرسپولیس نرفت که احتمال دارد برانکو که به مسائل انضباطی اهمیت می دهد او را با نیمکت نشینی تنبیه کند.

چیزی که مشخص است آماده بودن این دو هافبک دفاعی می باشد که امکان دارد کار برانکو را مشکل کنند، شاید این مربی مجبور شود ترکیب خود را 4-2-3-1 کند یا اینکه از سیستم 4-4-2 خطی استفاده کند و مسلمان را به خاطر حواشی اخیرش که با لیدر ها به وجود آمد نیمکت نشین کند. اما به احتمال فراوان برانکو به سیستم خود پایبند خواهد بود و در این میان باید یکی از بین این دو هافبک آماده قربانی شود و بازی ها را از روی نیمکت آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oge8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط حمله آتشین پرسپولیس، بلای جان تیم ها