تاریخ انتشار: 1395/09/29 13:34
کد خبر: 241948

کیانی: مقابل سپاهان در روز خوبمان نبودیم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: در دیدار مقابل سپاهان در روز خوبمان نبودیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
کیانی: مقابل سپاهان در روز خوبمان نبودیم

مهدی کیانی در مورد شکست تراکتورسازی مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر، گفت: طبیعت فوتبال همین است که تیم‌های بزرگ هم شکست می‌خورند. در مقابل سپاهان بازی را خوب شروع نکردیم. در بازی مقابل استقلال تمام توانمان را به کار گرفتیم و کمی از لحاظ بدنی تحلیل رفتیم. سپاهان در این مسابقه خیلی دوندگی داشت. در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد هر جند باز هم مثل همیشه نبودیم اما چند موقعیت گلزنی خوب فراهم کردیم. در نهایت شرمنده هواداران شدیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن هم کم کم در حال اضافه شدن به جمع مدعیان است،‌تصریح کرد: کار بسیار سخت است. ذوب آهن در 5-6 هفته اخیر خیلی خوب نتیجه گرفت. این تیم در هفته‌های ششم و هفتم در در 10-11 بود اما کم کم با تلاشی که کردند توانستند بالا بیایند. امتیازاتی که از دست دادیم به ضررمان تمام شد اما همانطور که همه می‌دانند تیم‌های امیر قلعه‌نویی در نیم فصل دوم بهتر نتیجه می‌گیرند و امیدواریم که در ادامه مسابقات با جمع آوری امتیازات به قهرمانی برسیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده مقابل سپاهان کیلوها منم در تیم دیده و بازیکنان با غرور کار خود را دنبال کردند، اظهار داشت: ما حریف را دست کم نگرفتیم. در نیمه اول بازی خودمان نبودیم و گل خوردیم اما در ادامه به خودمان آمدیم. بعد از بازی با استقلال قلعه‌نویی روی سختی بازی با سپاهان بارها تأکید کرد اما متاسفانه در بازی در روز خوبمان نبودیم.

کیانی در مورد رویارویی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نفت و گاز گچساران، تصریح کرد: نفت و گاز تیم بسیار خوب و دونده‌ای است. نباید حریف را دست کم گرفت چرا که این اتفاق به ضررمان تمام می‌شود. تیمی که توانسته استقلال خوزستان و فولاد خوزستان سر شناس را حذف کند از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی در مورد اینکه آیا فیلمی از بازی‌های این تیم مشاهده کرده است، تصریح کرد: مسابقه نفت و گاز مقابل فولاد را دیدم این تیم بسیار قوی است و به هیچ وجه کارمان ساده نخواهد بود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا نگران محل برگزاری بازی در گچساران و نداشتن ورزشگاه خوب در این شهر نیست، گفت: از کیفیت چمن ورزشگاه گچساران خبر ندارم. امیدوارم در روز بازی مشکلی به وجود نیاید و ورزشگاه شرایطی داشته باشد که بازی بدون مشکل برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456xad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختلافات به استقلال ضربه می زند/منصوریان بهتر می داند باید چه کند