تاریخ انتشار: 1395/05/02 08:36
کد خبر: 272445

می خواهم جای رضاییان در پرسپولیس بترکانم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس آمده ام که بیشتر دیده شوم و اگر عملکردم خوب باشد می توانم پیشرفت کنم.
می خواهم جای رضاییان در پرسپولیس بترکانم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، صادق محرمی در رابطه با شرایط پرسپولیس پیش از برگزاری هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خوبی را در هفته های اخیر چه در اوکراین و چه در تهران سپری کردیم. کادر فنی برنامه ریزی لازم را تا شروع مسابقات لیگ برتر انجام داده و امیدواریم با آمادگی کامل در بازی اول مقابل سایپا حاضر شویم. از طرفی هواداران پرسپولیس توانسته اند با حضور پرشورشان در تمرینات روحیه مضاعفی را به ما دادند امیدوارم بتوانیم در طول فصل با بازی هایی که از خود به نمایش می گذاریم و نتایجی که می گیریم پاسخ حمایت هواداران را بدهیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: تا قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم شنیده بودم هواداران این تیم در ایران و آسیا بی نظیر هستند اما راستش را بخواهید فکرش را نمی کردم در هر تمرین ما 10هزار نفر به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند. تا به حال چنین جوی را ندیده بودم و می خواهم بگویم واقعا هواداران پرسپولیس بی نظیر هستند. آنها قطعا در طول فصل با حمایت شان از تیم یار دوازدهم ما هستند و بار دیگر می گویم امیدوارم بتوانیم پاسخ زحمات آنها را بدهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که توانسته خودش را بعد از 6 ماه در پرسپولیس جا بیندازد تصریح کرد: جو پرسپولیس کامل فنی است و من هم در این یک ماهی که به این تیم آمده ام توانسته ام با سایر بازیکنان ارتباط خوبی برگزار کنم البته با چند بازیکن قبل از اینکه به اینجا بیایم دوست و رفیق بودم اما فکر نمی کردم به این زودی بتوانم در تیم بزرگی مثل پرسپولیس جا بیفتم. خداراشکر برانکو هم به من اعتماد کرده و از این بابت خیلی خوشحالم. امیدوارم هر زمان که فرصت بازی در پرسپولیس پیدا کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

محرمی درباره رقابتش در دفاع راست با حسین ماهینی بیان داشت: خیلی ها این چند روزه گفته اند که من در چند بازی اول فیکس هستم  اما هنوز چیزی مشخص نیست به هیچ عنوان در تمرینات روزهای آینده کم نمی گذارم و در آخر هم این برانکو است که تصمیم می گیرد چه بازیکنی به زمین برود. درست است که ماهینی در اردوی اوکراین با ما نبود اما او بازیکن بزرگی است و قطعا در این فصل رقابت سختی با یکدیگر خواهیم داشت البته حسین یک بازیکن بااخلاق و همچنین از نظر فنی در سطح بالاست که در دو سال اخیر این افتخار را داشتم در ملوان کنار او بازی کنم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم اما با قاطعیت می گویم برای فیکس بازی کردن در پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم مطمئنا برانکو هم هر بازیکنی که آماده تر باشد را به زمین می فرستد. 

وی با اشاره به رویارویی سایپا در هفته اول خاطرنشان کرد: شاید برخی پرسپولیس را از پیش برنده بدانند اما به نظر من سایپا تیم بزرگی است و از مربی و بازیکنان خوبی برخوردار است قطعا کار سختی در هفته اول مقابل آنها داریم اما برای پیروزی به میدان می رویم. فکر می کنم سایپا بازیکنان خوبی جذب کرده اما پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و با توجه به حمایت هوادارانش در تمام بازی ها به دنبال پیروزی است. در صحبت هایی که برانکو با بازیکنان انجام می دهد دائما صحبت از روحیه جنگندگی بالا و تلاش برای پیروز شدن است. چه در زمین باشم و چه نباشم برای برتری پرسپولیس مقابل سایپا تمام تلاشم را انجام می دهم. 

مدافع سرخپوشان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل پیش رو افزود: صحبت از قهرمانی هنوز خیلی زود است. مابازی به بازی پیش می رویم و همانطور که گفتم در تمام مسابقات هدفمان پیروزی است. با این حال هواداران پرسپولیس چیزی جز قهرمانی ازتیم شان نمی خواهند و مطمئنم که با این بازیکنان و با این پتانسیل می توانیم امسال یک جام برای هواداران پرسپولیس بیاوریم. 

محرمی در پایان درباره هدف شخصی اش در پرسپولیس گفت: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است اما من فعلا تمرکزم را روی بازی ام در پرسپولیس قرار دادم و نمی خواهم به مسایل دیگری فکر کنم. به پرسپولیس آمده ام که بیشتر دیده شوم و اگر عملکردم خوب باشد می توانم پیشرفت کنم.

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrvjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برانکو به ناراحتی اش از طارمی واکنش نشان داد/ مهدی دو ماه ضرر کرد