تاریخ انتشار: 1395/09/30 20:33
کد خبر: 241633

هندوانه شب یلدا قرمز از آب در آمد

پایان بازی نفت تهران 3 استقلال 2
هندوانه شب یلدا قرمز از آب در آمد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، دو تیم فوتبال نفت و استقلال در حالی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. این دو تیم سال گذشته نیز در جام حذفی به هم خورده بودند که استقلال در ضربات پنالتی به برتری دست یافته بود. در این بازی نفت و استقلال در طول 120 دقیقه از نفرات زیر استفاده کردند:

میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محمد دانشگر، آرش رضاوند(84- عباس بوعذار)، اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری(عیسی آل کثیر 67)

مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(فرشید باقری 62)، مجتبی حق دوست(برزای 88)، جابر انصاری، علی قربانی و کاوه رضایی(112 آرش افشین)

 

 در این بازی نفت در ابتدای بازی و با پنالتی دقیقه 3 محمد قاضی پیش افتاد. در نیمه دوم جابرانصاری با پاس کاوه رضایی در حالی به گل رسید که روی هر دو گل حرف و حدیث زیاد بود. استقلالی ها معتقد بودند روی رضاوند خطا نشده و پنالتی رخ نداده و نفتی ها هم معتقد بودند کاوه رضایی در موقعیت آفساید صاحب توپ شده است. به این ترتیب بازی یک بر یک در وقت قانونی خاتمه یافت.

در وقت اضافی استقلال خیلی زود به گل رسید.  در دقیقه 92 پاس جابر انصاری در عمق به بهنام برزای رسید و بازیکن تعویضی استقلال با یک ضربه پای چپ استقلال را به گل دوم رساند. به نظر می رسید که استقلال در این بازی پیروز خواهد شد اما این نتیجه تنها تا پایان وقت اضافی اول دوام آورد. در دقیقه 106 کرنر ایمان مبعلی با ضربه سر آل کثیر همراه شد و دو تیم 2 بر 2 شند. اما این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد سانتر مبعلی با دفع ناقص فرشید باقری در دفع توپ همراه شد و به محمد قاضی رسید قاضی هم با پای چپ دروازه استقلال را گشود و مسابقه 3 بر 2 شد.

برنده این مسابقه در نیمه نهایی حریف سپاهان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5jrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی کوچک به وقت اضافی کشید

در هفته‌های آینده نتایج بسیار خوبی می‌گیریم