تاریخ انتشار: 1395/05/02 11:09
کد خبر: 272418

هشدار مدیرعامل شاهین بوشهر به نشر اخبار کذب

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با افرادی که با نشر اکاذیب قصد بر هم زدن آرامش تیم و هواداران را داشته باشد برخورد قانونی خواهیم داشت.
هشدار مدیرعامل شاهین بوشهر به نشر اخبار کذب

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مهندس دمشقی در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص سرمربی تیم شاهین شهردار بوشهر اظهار داشت: متاسفانه خبری در خصوص عدم بازگشت محمد احمد زاده به بوشهر در یکی از سایتها مطرح شده که به هیچ عنوان صحت ندارد و با سرمربی تیم برای برنامه ریزی و اهداف تیم در تماس هستیم.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: احمد زاده با هماهنگی با باشگاه برای انجام امور شخصی به شمال سفر کرده است و صبح شنبه بلیط برگشت ایشان می باشد و بعدازظهر شنبه در تمرینات تیم حضور خواهد یافت.

دمشقی تاکید کرد: متاسفانه برخی به چه دلیل قصد حاشیه سازی برای شاهین و نگران کردن هوادارانش دارند و در همین راستا با احترام به همه اهالی رسانه باید متذکر شویم که از این پس با هر شخصی که با نشر اکاذیب قصد بر هم زدن آرامش تیم و هواداران را داشته باشد برخورد قانونی خواهیم داشت و از منافع باشگاه و هواداران دفاع خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد: با بازیکنان جدیدی در حال مذاکره هستیم و به توافق هم نزدیک شده ایم وبا برنامه ریزی های انجام شده در آینده اردویی خارج استان برای آماده سازی تیم خواهیم داشت که در این راستا خبرها را از طریق روابط عمومی و سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد و هواداران اخبار موثق را از سایت باشگاه دنبال کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlr6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعضای کادر فنی شاهین شهرداری بوشهر مشخص شدند