تاریخ انتشار: 1395/10/01 17:22
کد خبر: 241468

پاتک قلعه نویی به پرسپولیسی ها برای جذب نوراللهی و عالیشاه/ مگر خودشان با سروش مذاکره نکردند؟!

سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد هیچکس احمد نوراللهی و امید عالیشاه را تهدید نکرده که اگر نیم فصل سرباز نشوند، آخر فصل دیگر نمی توانند به تراکتور بیایند
پاتک قلعه نویی به پرسپولیسی ها برای جذب نوراللهی و عالیشاه/ مگر خودشان با سروش مذاکره نکردند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی،با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل و فصل نقل و انتقالات زمستانی، احمد نوراللهی و امید عالیشاه تصمیم گرفتند خود را سرباز کنند تا به عضویت تراکتورسازی در بیایند. امیر قلعه نویی درباره اینکه گفته می شد اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان سرباز نکنند، فصل بعد باید در یک تیم لیگ یکی بازی کنند گفت: «من در جریان ریز مسائل حضور عالیشاه و نوراللهی در تراکتورسازی نیستم و بهتر است مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کنند اما پرسپولیسی ها که می گویند تراکتور این دو بازیکن را تهدید کرده که اگر نیایند آخر فصل نمی توانیم سرباز بگیریم، به این پاسخ بدهند که مگر در بدترین شرایط با سروش رفیعی صحبت نکردند؟ ما چیزی گفتیم؟ فصل نقل و انتقالات است و این حرف ها پیش می آید.»

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد:«من قاطعانه می گویم که هیچ تهدیدی در کار نبوده است. تیم ما قابلیت جذب بازیکن سرباز دارد و مسئولان باشگاه هم در این راه اقدام کردند. خیلی از تیم ها با بازیکنان ما صحبت کردند؛ با سروش حرف زدند، با علیرضا رمضانی صحبت کردند و ... . این حرف ها زیاد خوب نیست و بهتر است درباره اش چیزی نگوییم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpnld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیم‌فصل درباره جذب رفیعی اقدام می‌کنیم، نگران نباشید!