تاریخ انتشار: 1395/10/02 15:06
کد خبر: 241288

برانکو ایوانکوویچ: هواداران بازیکن دوازدهم ما بودند

سرمربی پرسپولیس در آخرین بازی تیمش در نیم فصل اول مقابل سیاه جامگان اعلام کرد تنها به پیروزی فکر می کنند تا ژانویه را با رتبه اول در لیگ برتر به همراه سرخپوشان جشن بگیرد.
برانکو ایوانکوویچ: هواداران بازیکن دوازدهم ما بودند

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان خواهند رفت و برانکو ایوانکوویچ امیدوار است آنها با فراموش کردن خاطره شکست برابر ذوب آهن، از تمام توان خود برای پیروزی در این بازی سود ببرند و با تثبیت جایگاه شان در صدر به کار خود در این مقطع خاتمه دهند.

 

سرمربی پرسپولیس در آستانه این دیدار با حضور در سازمان لیگ در نشست خبری حضور یافت و به تشریح شرایط تیمش پیش از این دیدار پرداخت.

 

هواداران پرشور که بازیکن دوازدهم ما بودند

آخرین بازى است. ابتدا دوست دارم تشکر کنم از هواداران پرشور که بازیکن دوازدهم ما بودند و اعتماد داشتند به ما و از همین جا از همه آنها دعوت مى کنم در بازى فردا حضور داشته باشند تا قهرمانى نیم فصل را جشن بگیرم.

 

خداداد از بازیکنان اسطوره اى ایران است

همیشه براى حریفان مان احترام قائل هستم. در بازى آخر مقابل آنها کیفیت شان را نشان دادند. خداداد به عنوان یکى از بازیکنان اسطوره اى ایران و باهوش به دنبال خراب کردن شادى ماست. نمیخواهم پنهان کنم که ما تیم بهترى هستیم اما آنها را دست کم نمیگیریم و هدف ما برد برد و برد است.

 

اوکراینی‌ها غایبند

امید عالیشاه و دو بازیکن اوکراینى به دلیل سرماخوردگى حضور نخواهند داشت. خوشبختانه بیرانوند به گروه بازگشته و هر کس که بازى مى کند امیدوارم تمام توانش را به کار گیرد.

 

هدف بازیکنان ما فقط برد است

آقاى عزیزى بسیار باهوش و عاقل هستند و یکى از بزرگترین بازیکنان است اما هدف ما فقط برد است و به هیچ عنوان بازیکنانم حریف را دست کم نمى گیرند و به آنها بابت اینکه تمام توان خود را به کار مى گیرند تشکر و قدردان هستم.

 

عالیشاه و نوراللهی به باشگاه خدمت کردند

من خوشبختانه روزنامه نمی خوانم و همیشه حول بازیکنان تفاسیر مختلف است. این دو به باشگاه خدمت کردند. آنها اکنون باید بدهى به کشورشان را ادا کنند و سال بعد هم برخى دیگر بازیکنان به سربازى مى روند و مایل به صحبت در این باره نیستم.

 

زمان نقل و انتقالات فصل خیارشور است

در همه دنیا در این مقطع صحبت مى شود در خصوص نقل و انتقالات و معمولا دروغ و راست و گمانه زنى وجود دارد. گفتند انصارى از تیم جدا شده در حالى که ایشان حرفى نزده و قرار شده شکایت کند. طبیعى است مى خواستند تیم را باید برهم بزنند و او را روبروى هواداران قرار دهند. در خصوص نقل و انتقالات حرف و حدیث است و به زعم ما فصل خیارشور است. خبرى نیست و هر کس گمانه زنى خاص خود را دارند. در خصوص کشفگرى و دیگر بازیکنان اکنون حرفى نمیزنم و بگذارید در مقطع خیارشور گمانه زنى کنند.

 

طبیعى است که نیاز به جذب بازیکن داریم

ما برنامه اى براى سفر و اردو نداریم و فرصتى نداریم و برنامه این است که مهمان دعوت کنیم. طبیعى است که نیاز به جذب بازیکن داریم اما شرایط سخت است و تیم ها به بازیکنان خود نیاز دارند و با این حال ما برنامه داریم. در خصوص واگذارى بازیکنان به تیم ملى هنوز برنامه به دست من نرسیده است. هیچ کس از طرف پرسپولیس مخالفتى نکرده و کادرفنى هم مخالفتى نداشته است.

 

خوشحالم دو گلر ممتاز دارم

بیرانوند یا بوژیدار؟  فردا وقتى بازى شروع شد خواهید فهمید. ما رادو را به این خاطر آوردیم که دو گلر ممتاز داشته باشیم و خوشحالم که انتخاب خوبى داشتیم. بازیکنان به خوبى پذیرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgm7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه شاید تا نیم فصل با پرسپولیس نباشد