تاریخ انتشار: 1395/10/02 16:06
کد خبر: 241268

واکنش سرمربی استقلال به پیشنهاد پرسپولیس به ستاره تیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:از بزرگانمان یاد گرفتیم که در سختیها کنار تیم باشیم.
واکنش سرمربی استقلال به پیشنهاد پرسپولیس به ستاره تیم

سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: تشکر می کنم که در این مدت بابت حل مشکلاتمان تلاش کردیم. به هواداران قول می دهم علیرغم تمام مشکلات ما در تیم می مانیم و ادامه می دهیم. از بزرگانمان یاد گرفتیم که در سختیها کنار تیم باشیم.

سیروس پورموسوی در ادامه افزود: روز گذشته با مصطفی ماهیی قرارداد بستیم. آقای مارکو اولریو از برزیل هم قرار است به کادر فنی ما اضافه شود. ایشان در حوزه خلیج فارس فعالیت داشتند. آقای شریعتی،استاندار خوزستان هم به تمرین ما آمدند و به بچه ها امید دادند و از حل شدن مشکلات گفتند. آقای یوسفی با معاون اقتصاد و دارایی بسیار صحبت کردند و بحث اسپانسر هم دنبال شد. همچنین می خواهم از صبر و شکیبایی بازیکنانم در ماه های اخیر تشکر کنم.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در مقابل بازی با صبا گفت: تیم حریف تیم قابل احترامی است. آقایان صمد مرفاوی و کریم بوستانی اخلاق مدار هستند و سابقه زیادی در فوتبال استان دارند. انشالله فردا با حضور هوارادان سه امتیاز شیرین را کسب کنیم و به استقبال تعطیلات نیم فصل برویم. فعلا مشکلات هفتگی ما حل شده است. مبلغ ۴ میلیارد هم به زودی تزریق خواهد شد تا بتوانیم با بازیکنانمان تسویه حساب کنیم.

سیروس پورموسوی در ادامه بیان داشت: هنوز از کورس خارج نشده ایم و امیدواریم با بچه ها در دو سه روز  آینده صحبت کنیم و از آنها بخواهیم که بمانند. هرچند پیشنهادات زیادی دارند اما باید واقع بین باشیم.

پورموسوی درباره وضعیت پورقاز و بحث جدایی اش از استقلال خوزستان و پیشنهاد پرسپولیس به پورقاز اذعان داشت: عزت الله پورقاز به غیر از بازی سوپر جام در بقیه بازی ها نمایش خوبی داشت. او هم مشکلات خاص خودش را دارد چون در بازی با صبا نیست از او خواستیم تا برود و خوب فکر کند. به بقیه بازیکنان هم همین را گفتیم ولی از آنها انتظار دارم انتخاب آخرشان استقلال خوزستان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpmvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان به ترکیب اصلی بر می‌گردد؟