تاریخ انتشار: 1395/10/03 01:09
کد خبر: 241153

همه گزینه‌های سـروش رفیعـی: از یونان تا تبریز!

هافبک تیم تراکتورسازی به داغ ترین سوژه نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده است
همه گزینه‌های سـروش رفیعـی: از یونان تا تبریز!

به گزارش فرتاک ورزشی، سروش رفیعی، ستاره میانه میدان تراکتورسازی با آسیب‌دیدگی جدال با نفت و گاز گچساران را از دست داد تا با غیبت در جام حذفی پرونده دو فصل حضورش در این تیم بسته و زمینه برای جدایی‌اش فراهم شود. بازیکنی که برای طی کردن دوران خدمت سربازی راهی تبریز شده بود حالا به عنوان یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان بازار زمستانی از تراکتورسازی خداحافظی می‌کند تا شوک بزرگی به تبریزی‌ها وارد شود.

سوئیس و یونان مقصدهای نهایی

در شرایطی که چند باشگاه بزرگ داخلی از جمله پرسپولیس و استقلال سخت در پی شکار این بازیکن بودند، سروش رفیعی تصمیم خود را برای اضافه شدن به لژیونرهای فوتبال ایران گرفت و جالب‌تر اینکه در راه اتخاذ تصمیم نهایی در سه راهی سرنوشت قرار گرفته و با تردیدهای زیادی برای دادن پاسخ مثبت به یکی از پیشنهاداتش روبه‌رو شده است.رفیعی در حال حاضر دو پیشنهاد خوب از تیم‌های اروپایی در دست دارد که یکی برای لیگ سوئیس است و دیگری از لیگ یونان. در خصوص باشگاه سوئیسی اطلاعات دقیقی در دست نیست گرچه نزدیکان رفیعی اعتقاد دارند گراس‌هاپرز سوئیس با توجه به رابطه خوبی که یکی از مدیرانش با ایجنتی ایرانی ساکن آلمان دارد می‌تواند مشتری اصلی سروش باشد اما در خصوص پیشنهاد یونانی از باشگاه پانیونیوس که در آستانه فروش کریم انصاری‌فرد است، به عنوان مشتری اصلی رفیعی نام برده می‌شود.

گران‌ترین پیشنهاد قطری‌ها به ستاره تراکتور

علاوه بر این دو باشگاه اروپایی خبر می‌رسد دو باشگاه قطری نیز با بیشتر کردن تحرکات خود برای جلب نظر مساعد هافبک تراکتورسازی در آخرین مذاکرات خود حاضر شده‌اند قراردادی یک و نیم ساله به ارزش تقریبی 2 میلیون دلار با رفیعی امضا کنند تا این بازیکن با دریافتی 7 تا 8 میلیارد تومانی به گران‌ترین لژیونر ایرانی حاشیه خلیج فارس تبدیل شود، پیشنهادی وسوسه‌کننده برای هر بازیکنی که گذشتن از آن واقعا سخت و دشوار است.

پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر سروش

از سوی دیگر،باشگاه استقلال به صورت رسمی پیشنهاد پوشیدن پیراهن آبی را به این بازیکن داد اما خبر رسید که رفیعی اعلام کرده تمایلی به حضور در این تیم ندارد. اما خبر رسید که پرسپولیسی‌ها هم با این بازیکن صحبت‌هایی داشته‌اند اما رفیعی به آنها اعلام کرده پیشنهاداتی را از تیم‌های خارجی دارد و مشغول بررسی این پیشنهادات است. البته از باشگاه پرسپولیس خبر رسید این بازیکن اعلام کرده اگر در ایران بماند بررسی پیشنهاد باشگاه سرخ پایتخت را در اولویت کاری‌اش خواهد گذاشت. آنچه برای پرسپولیسی‌ها مهم است مخالفت نکردن سریع رفیعی با پیشنهاد آنهاست. باید دید در نیم فصل کار پرسپولیس و رفیعی به کجا خواهد انجامید.

قلعه‌نویی: سروش به استقلال و پرسپولیس نمی‌رود

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی در شرایطی که همه از پیشنهاد خارجی سروش صحبت می‌کنند به هواداران این تیم وعده داد که ستاره تیمش در جمع تبریزی‌ها می‌ماند. قلعه‌نویی در همین رابطه گفت:«آقای افتخاری با من صحبت کردند. من هم گفتم ما اولویت اول، دوم و سوم‌مان حفظ سروش رفیعی است و به همین دلیل پاسخم به ایشان نزدیک بود. آخرین صحبت‌ها را با سروش داشتم و این بازیکن گفت من اگر در ایران باشم مطمئنا برای تراکتورسازی بازی می‌کنم، آن هم به خاطر مردم تبریز. سروش می‌داند که طرفداران تراکتورسازی چقدر به او علاقه دارند حتی در همین بازی اخیر هواداران شعری زیبا را برای سروش ساخته بودند.»

 

همشهری ورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak85y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفیعی:ترقه هم نیستم/قلعه نویی معرفتش را نشان داد/ سروش در تراکتور ماندنی شد