تاریخ انتشار: 1395/10/03 12:42
کد خبر: 241105

بازتاب خبرحضور این مربی بزرگ در استقلال در رسانه های عربی

شایعه حضور فیلیکس ماگات در استقلال در رسانه های عربی که تیم های این کشورها حریف احتمالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود، بازتاب داشته است.
بازتاب خبرحضور این مربی بزرگ در استقلال در رسانه های عربی

صبح دیروز یکی از روزنامه های داخلی کشورمان خبر از حضور احتمالی فیلیکس ماگات، سرمربی اسبق بایرمونیخ آلمان در راس کادر فنی استقلال به جای علیرضا منصوریان در پی نتایج ضعیف اخیر این تیم داده بود، حال این خبر در رسانه های عربی، که تیم های این کشورها حریف احتمالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود، بازتاب داشته است.

 

سایت اماراتی ارم نیوز تحت عنوان: «آیا ماگات هدایت استقلال را قبول خواهد کرد؟» به استقبال این خبر رفته است.

 

این منبع در ادامه آورده است، در پی کسب نتایج ضعیف این تیم به همراه علیرضا منصوریان، حال مسئولان این تیم تصمیم دارند، فیلیکس ماگات، سرمربی اسبق باشگاه بایرمونیخ آلمان را در راس کادر فنی این تیم قرار دهند.

 

همچنین اشاره شده، بازی با سپاهان آخرین شانس علیرضا منصوریان خواهد بود و در صورت ادامه روند فعلی، مسئولان این تیم قطعا از گزینه های دیگر استفاده خواهند کرد.

 

در حال حاضر نزدیک ترین گزینه برای این باشگاه ایرانی فیلیکس ماگات است.

 

در پایان این گزارش آمده است، باشگاه استقلال یکی از قدیمی ترین باشگاه های ایران است که هم اکنون در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد و از 14 مسابقه، 21 امتیاز کسب کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak8oy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمام گزینه های خارجی برای جانشینی منصوریان را بشناسید