تاریخ انتشار: 1395/10/03 14:33
کد خبر: 241083

خشم دروازه‌بان ملی‌پوش ” پرسپولیس ” به دلیل نیمکت نشینی!

با وجود پایان مصدومیت دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس، سرمربی سرخ‌پوشان همچنان به هم‌وطن خود میدان می‌دهد.
خشم دروازه‌بان ملی‌پوش ” پرسپولیس ” به دلیل نیمکت نشینی!

با اعلام ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار هفته پانزدهم مقابل سیاه‌جامگان مشهد، مشخص شد علیرضا بیرانوند همچنان باید از روی نیمکت کار را دنبال کند و جایی در ترکیب ثابت سرخ‌پوشان ندارد.

علیرضا بیرانوند که به نوعی می‌توان گفت مرد شماره یک کارلوس کی‌روش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود، ممکن است نیمکت‌نشینی در پرسپولیس را تاب نیاورد و اگر برانکو بخواهد همچنان از بوژیدار رادوشوویچ در ترکیب اصلی خود استفاده کند، ممکن است به زودی شاهد یک حاشیه دیگر در پرسپولیس باشیم.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پیش از این هم نشان داده است که تحمل زیادی برای نیمکت‌نشینی ندارد. علیرضا منصوریان، سرمربی وقت نفت تهران در دیدار فصل گذشته مقابل استقلال، دروازه‌بان اصلی تیمش را نیمکت‌نشین کرد. بیرانوند هم حاضر به گرم کردن همراه با وحید شیخ‌ویسی نشد و مورد غضب منصوریان قرار گرفت، تا جایی که چند هفته از حضور در نفت تهران محروم شد.

با وجود اینکه تجربه برانکو ایوانکوویچ در مورد بازیکنانی مثل علی کریمی، وحید هاشیمان و خداداد عزیزی در تیم ملی و همچنین رامین رضاییان، مهدی طارمی و محسن مسلمان در پرسپولیس نشان می‌دهد این سرمربی اقتدار زیادی در مقابله با حاشیه‌های تیمش ندارد،‌ ممکن است ادامه این روند به چالش جدیدی برای سرخپوشان تهرانی بدل شود و مطرح شدن چنین موضوعی در کنار جدایی امید عالیشاه‌، احمد نوراللهی و احتمالاً محمد انصاری از این تیم، باعث شود پرسپولیس بیش از پیش از شرایط ایده‌آل فاصله بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9knq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سید جلال از پرسپولیس و تیم ملی ایران می گوید