تاریخ انتشار: 1395/05/02 16:14
کد خبر: 272366

خوردبین:سال گذشته کوچکترین مشکلی با استقلالی ها نداشتیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منصوریان نباید درباره طاهری مصاحبه می کرد
خوردبین:سال گذشته کوچکترین مشکلی با استقلالی ها نداشتیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمود خوردبین درباره اتفاقات این روزها که به تقابل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منجر شده است اظهار داشت: شخصا با چنین مسائلی مخالفم و معتقدم استقلال و پرسپولیس باید کنار هم باشند و کاری نکنیم تماشاگران علیه هم موضع بگیرند. روزی که در بازی دوستانه ما به دروازه بان خونه به خونه توهین شد من خودم نزد تماشاگران رفتم و خواستم این کار را ادامه ندهند. ما معمولا مراقب هستیم تا به کسی توهینی نشود و استقلال هم  پورحیدری گفته اند که نباید این مسائل ایجاد شود.

وی درباره انتقادات تند علیرضا منصوریان از علی اکبر طاهری گفت: به نظر من این رفتارها صحیح نیست. هر کدام از ما باید در جایگاه خودمان صحبت کنیم. مثلا اگر من الان به افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال توهین کنم کار درستی انجام نداده ام. افشارزاده بزرگ ورزش ایران است و ما باید حرمت ها را نگه داریم. ما نباید اشتباهات خودمان را گردن دیگران بیندازیم. 

خوردبین افزود: زمین شماره دو آزادی را اول از همه ما گرفتیم و جالب است بدانید طاهری کمک کرد تا استقلال این زمین را بگیرد. این را مسئولان ورزشگاه می توانند تایید کنند. حالا درست نیست که به ایشان حمله شود. به نظرم آقای منصوریان کار اشتباهی کرد که آن صحبت ها را مطرح کرد. اگر امروز برانکو علیه افشارزاده صحبت کند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: وضعیت این زمین از ابتدا معلوم بود. ما سه روز و آنها سه روز در این زمین تمرین می کردند. سال گذشته کوچکترین مشکلی با استقلالی ها نداشتیم. مثلا خود ما با آقای مظلومی زنگ می زدیم و با هم هماهنگ می کردیم. می گفتیم جمعه شما تمرین می کنید یا ما تمرین کنیم. بعضی جمعه ها صبح آنها تمرین می کردند و بعد از ظهر ما یا بالعکس. کاملا با استقلالی ها تفاهم داشتیم و این مسائل نبود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این بحث ها اگر ادامه پیدا کند ممکن است به سکوها کشیده شود و این به ضرر هر دو باشگاه است.

خوردبین در پایان درباره بحث حضور سه فوتبالیست در سفره خانه ای واقع در فرحزاد اظهار داشت: همان لحظه ای که این خبر را شنیدم با بچه های خودمان تماس گرفتم و سوال کردم که آیا چنین مکانی را می شناسند یا به آنجا رفته اند که گفتند ما سمت فرحزاد نمی رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlrnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدیدترین واکنش پرسپولیس در قبال بازیکن استقلال