تاریخ انتشار: 1395/10/05 15:24
کد خبر: 240566

آخرین نیمکت نشینی رحمتی در استقلال

کاپیتان و دروازه بان تیم استقلال تهران آخرین بار در تاریخ 19 آذرماه 92 روی نیمکت این تیم نشست.
آخرین نیمکت نشینی رحمتی در استقلال

 در آستانه بازی سپاهان و استقلال یک خبر شوکه کننده منتشر شد؛ خبری که حکایت از نیمکت نشینی مهدی رحمتی و فیکس سیدحسین حسینی داشت. رحمتی که از چند روز قبل شایعاتی درباره اختلافش با علیرضا منصوریان مطرح شده بود، امروز در بازی حساس در برابر سپاهان از روی نیمکت بازی را نظاره می کند تا حسینی دروازه بان جوان آبی ها در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 

 

جالب است که آخرین باری که رحمتی می توانست بازی کند و با صلاحدید کادرفنی روی نیمکت نشست به 3 سال قبل برمی گردد. کاپیتان استقلال اگر محروم یا مصدوم نبوده، در تمام بازی های چند سال اخیر تیمش به میدان رفته است. او آخرین بار در تاریخ 19 آذرماه 1392 مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی با نظر امیر قلعه نویی نیمکت نشین شد و جایش را به حسین حسینی داد.

البته قلعه نویی یکبار دیگر هم این کار را انجام داد. او در بازی با الریان قطر که یک مسابقه تشریفاتی بود هم رحمتی را نیمکت نشین کرد و به حسینی بازی داد.

 

حالا با گذشت حدود 3 سال از آن روزها علیرضا منصوریان بار دیگر رحمتی را روی نیمکت نشانده تا حسینی در ثابت بازی کردن به جای رحمتی هت تریک کند و مقابل سپاهان وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را برعهده بگیرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkpvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم سیدمهدی رحمتی برای بازی با تراکتورسازی