تاریخ انتشار: 1395/10/05 16:50
کد خبر: 240552

رونمایی از لیست داغ برانکو برای گرم کردن تعطیلات پرسپولیس

لیست ورودی و خروجی پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل مشخص شد.
رونمایی از لیست داغ برانکو برای گرم کردن تعطیلات پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ یک لیست طولانی در پست های مختلف به مدیران باشگاه داده که نام های بزرگی در آن هستند و جذب شان خیلی هم ساده نیست.

* دفاع میانی:

او که احتمالا محمد انصاری به زودی از تیمش جدا می شود، برای خط دفاعی تیمش خواسته از بین شجاع خلیل زاده و ایگور پراهیچ، یکی را جذب کند. نام عزت الله پورقاز، محمد طیبی و سیامک کوروشی نیز به عنوان گزینه های آلترناتیو در این فهرست دیده می شود.

* هافبک دفاعی:

برای این پست برانکو علی کریمی را از دیناموزاگرب می خواهد. البته پورقاز که توانایی بازی در این پست را دارد در صورت عدم توفیق در جذب کریمی گزینه خواهد شد.

* دفاع چپ:

برانکو در این پست یک مدافع عراقی را مدنظر دارد. در صورت عدم توافق با این بازیکن که سهمیه آسیایی پرسپولیس خواهد بود، سرمربی پرسپولیس به این نتیجه رسیده که بهتر است حسین ماهینی آن سمت بازی کند و جای رامین رضاییان در دفاع راست باز شود.

البته انتقال ماهینی به سمت چپ در صورتی است که انصاری به پیشنهاد چینی ها پاسخ مثبت بدهد و در غیر این صورت او گزینه اصلی برای این پست خواهد بود.

* وینگر:

در لیست ورودی پرسپولیس یک هافبک وسط بازیساز که سروش رفیعی است قرار دارد.

* خط حمله:

برانکو یک مهاجم خارجی هم در لیست خود نوشته است. ضمن اینکه او خواسته ولادیمیر پریموف در تیم بماند.

* لیست خروجی:

بر این اساس، احمد نورالهی، امید عالیشاه، محمد رحمتی، شهاب زاهدی، محمدامین آرام طبع و پل یانسکی در فهرست خروجی قرار گرفته اند.

* نفراتی که در فهرست نیستند:

بدین ترتیب مشخص می شود که برانکو علاقه ای به جذب نفراتی مثل محمد عباس زاده، مهرداد کفشگری، گاودین منشا، آندرانیک تیموریان و مهدی رحیم زهیوی ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ad5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاه جامگان و فرصت دوباره برای دفاع چپ پرسپولیس