تاریخ انتشار: 1395/05/02 19:33
کد خبر: 272318

پرسپولیس پرونده کنعانی زادگان را پیگیری می کند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در پی اقدام غیر قانونی مدافع پرسپولیس در انعقاد قرارداد با باشگاه دیگر بدون اخذ رضایت از باشگاه پرسپولیس، اقدامات حقوقی و پیشگیرانه‌ای در همان ابتدای امر از جانب باشگاه و از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد.
پرسپولیس پرونده کنعانی زادگان را پیگیری می کند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی جمشیدی در توضیح اقدام‌های حقوقی باشگاه در پرونده کنعانی‌زادگان اظهار داشت: اقدامات حقوقی باشگاه در این پرونده در همان ابتدای امر آغاز شد. در این ارتباط نامه‌نگاری‌های لازم با مراجع ذیربط صورت گرفت تا موارد پیشگیرانه مانند جلوگیری از ثبت قرارداد و صدور کارت بازی با توجه به وجود قرارداد با این باشگاه صورت بگیرد که نظر به تقدیم اسناد مثبته، صحت این ادعاها کاملا محرز و مسلم شده است.

در این مدت به دور از هرگونه هیاهو مراتب با جدیت پیگیری شده است و خوشبختانه اسناد موجود از جمله وضعیت نظام وظیفه مشارالیه موید حقانیت باشگاه پرسپولیس است.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس با توجه به خواست هوادارانش و در مقام دفاع از حقوق حقه باشگاه پرسپولیس در راستای احترام به مقررات و قوانین مرتبط با جدیت این پرونده را دنبال می‌کند و بر همین اساس همه اقدم‌های قانونی انجام پذیرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlrym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


و این شماره هفت ترسناک سرخ/ امیری میترسد شماره پروین را بپوشد