تاریخ انتشار: 1395/05/02 19:45
کد خبر: 272314

عذرخواهی مسعود نظرزاده از مردم بوشهر

بازیکن تازه جذب شده ی شاهین بوشهر از مردم این شهر بخاطر عدم حضورش در تمرینات عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مسعود نظرزاده از مردم بوشهر

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مسعود نظرزاده بازیکن بوشهری که فصل گذشته را در تیم لیگ برتری پدیده مشهد توپ زده است،متنی را در اختیار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر قرار داد که با هم می خوانیم:

مردم شریف بوشهر و هواداران محترم باشگاه شاهین

همواره و در طول بیش از 14 سال فوتبال برای تیمهای مختلف کشور ،افتخارم این بوده که بوشهری هستم و به این آب و خاک عشق بورزم.نسبت به اتفاقات و شرایط موجود دوست داشتم برای یکی از دو تیم بزرگ شهرم یعنی باشگاه شاهین بازی کنم که این افتخار نصیبم نشد.

ضمن عذر خواهی از شما عزیزان و مدیریت محترم باشگاه شاهین شهرداری ،اعلام می کنم تنها دلیلم برای نیامدن به بوشهر مشکلات شخصی بود.

هیچگاه خاطرات شیرین بازی در ورزشگاه شهید بهشتی و پوشیدن لباس شاهین را فراموش نکرده ام و همواره آن روزها را در ذهن دارم.با وجود بی معرفتی اندک افرادی خاص در آن روزها که در حق من و دیگر بومی ها روا داشتند اما بهترین روزهای فوتبالم با شاهین در لیگ برتر بود.

از همین جا اعلام می کنم در طول سالها فوتبال ،این افتخار نصیبم شد با فردی در باشگاه شاهین شهرداری صحبت کنم که مصداق انسانیت و صداقت بود.فوتبال بوشهر بزرگان زیادی دارد که من خاک پای همه آنها هستم،حاج محمد دمشقی مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری را فردی خالص دیدم و افتخار می کنم همچین مدیری بر مسند یک تیم بوشهری حضور دارد.از ایشان و سرمربی محترم شاهین شهرداری آقای محمد احمدزاده تشکر و عذرخواهی می کنم و از صمیم قلب آرزو دارم پایان فصل شاهد جشن صعود شاهین به لیگ یک باشم،چرا که حق فوتبال بوشهر بیش از اینهاست.

جا دارد از دوست و همبازی قدیمی خودم ،محمود خرمزی سرمربی محترم ایرانجوان نیز تشکر کنم که پیشنهاد حضورم در این تیم بزرگ را به من داد اما به همان دلیل شخصی که فعلا امکان حضورم در بوشهر نیست از ایشان هم عذر خواهی کردم.

آرزویم این است :روزی با پیراهن تیمی از بوشهر فوتبال را کنار بگذارم و البته فوتبال استان من بوشهر به حق خود برسد.

زنده باد بوشهر و بوشهری

فرزند کوچک شما:مسعود نظرزاده

منبع: فوتبال بوشهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nezok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


9 بازیکن جدید در ملوان؛ ولخرجی یا بازگشت به لیگ برتر؟

دربی سرخابی ساعت 17 روز 26 شهریور
برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر اعلام شد