تاریخ انتشار: 1395/10/06 15:32
کد خبر: 240334

یحیی گل محمدی سرمربی اکسین البرز شد

یحیی گل محمدی هدایت تیم دسته اولی اکسین البرز را بر عهده گرفت
یحیی گل محمدی سرمربی اکسین البرز شد

پس از کسب نتایج ضعیف فیروز کریمی و با هدف لیگ برتری شدن اکسین با نظر مسئولان این باشگاه طی جلساتی که روزهای اخیر برگزار شد و با نظر اعضای هیات مدیره یحیی گلمحمدی رسما هدایت طلایی پوشان البرزی را بر عهده گرفت.

یحیی گل محمدی از بازیکنان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بوده وی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان و صباباتری و همچنین ۷۴ بازی و ۵ گل ملی را دارد.  وی سابقه مربیگری در تیمهای صبا باتری ، تربیت یزد، نساجی مازندران، راه‌آهن، صبای قم، پرسپولیس ، نفت تهران و ذوب آهن را در پرونده دارد.

گل‌محمدی در فصل ۹۴-۱۳۹۳ با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد. او در فصل ۹۵-۱۳۹۴ برای دومین سال پیاپی تیم ذوب‌آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

نوید طاهری پور مدیرعامل این باشگاه با تایید این خبر افزود: انشاله با حضور مربی جوان و کادانی چون یحیی گل محمدی راه صعود را در پیش گرفته و در نهایت نماینده شایسته ای برای البرز باشیم.

وی ادامه داد: بزودی بازیکنان باکیفیتی را جذب نموده و خود را برای حضوری قدرتمند در دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول مهیا می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8jdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی از رفیعی تقدیر می‌کند