تاریخ انتشار: 1395/10/07 13:00
کد خبر: 240106

رامین رضاییان و بازگشت باشکوه به پرسپولیس برانکو

رضاییان گل دوم پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند تا شاید تکلیف قهرمانی نیم‌فصل قرمزها در همان دقیقه دوازدهم روشن شود.
رامین رضاییان و بازگشت باشکوه به پرسپولیس برانکو

این اولین گل رضاییان برای پرسپولیس در لیگ شانزدهم بود. رامین هفته قبل و در بازی با ذوب‌آهن نیز مشابه همین ضربه را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. رضاییان در نیمه دوم همین بازی اخیر با تیم مشهدی هم می‌توانست صاحب موقعیت گلزنی شود، اما وحید امیری به او پاس نداد و البته بعدش از رامین دلجویی کرد. 

رضاییان علاوه بر یک گلی که زده و البته حضور همیشه موثری که حوالی محوطه جریمه رقبا داشته، سه پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است تا نقش مهمی در بالانشینی سرخ‌ها داشته باشد. به یاد داشته باشیم که آمار یک گل و سه پاس گل، فقط در طول 380دقیقه بازی برای رضاییان ثبت شده که اتفاق قابل اعتنایی است؛ آن هم برای بازیکنی که شاید نیمی از این زمان را در پست غیرتخصصی‌اش بازی کرده باشد.

فصل قبل و تا پایان نیم‌فصل اول، رامین رضاییان در همه مسابقات پرسپولیس 90دقیقه کامل در پست تخصصی‌اش یعنی دفاع راست بازی کرده بود. با این وجود او در پایان 1350دقیقه بازی فقط یک گل به همین سیاه‌جامگان زده بود و عجیب‌تر اینکه هیچ پاس گلی برای هم‌تیمی‌هایش نفرستاده بود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzpr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی جانشین نورالهی می‌شود؟