تاریخ انتشار: 1395/10/07 14:00
کد خبر: 240092

ُسرمربی “استقلال” هر کمک اقتصادی بخواهد آن را حل می کنیم!

دبیر هیات مدیره استقلال گفت: «ما سعی می کنیم تا یک هفته دیگر ۵۰ درصد بازیکنان را پر کنیم.»
ُسرمربی “استقلال” هر کمک اقتصادی بخواهد آن را حل می کنیم!

پندار توفیقی در خصوص وضعیت استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: «امروز  قرار است جلسه ای برگزار شود. بعد از اینکه کادرفنی ورودی و خروجی های تیم را مشخص کردند، به صورت رسمی به باشگاهاستقلال اعلام کنند. هنوز لیست به صورت ما ابلاغ نشده است.»

پندار توفیقی درباره وضعیت سید مهدی رحمتی افزود: «رحمتی رسما اعلام کرد که به عنوان یک بازیکن حرفه ای در اختیار  باشگاه است و در اختیار باشگاه است. او طبق نظر کادرفنی حضورش در استقلال را ادامه می دهد.»

دبیر هیات مدیره استقلال درباره عملکرد تیم در نیم فصل اول تصریح کرد: «من خیلی فنی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم. من بیشتر در حوزه اقتصادی و تامین منابع مالی فعالیت می کنم. در بازی با سپاهان به تیم امیدوار شدیم.»

دبیر هیات مدیره استقلال تصریح کرد: «اسپانسر اصلی باشگاه استقلال همراه اول و موسسه مالی و اعتباری کوثر هستند. ما بخش مالی باشگاه را از همین محل تامین می کنیم. ما سعی می کنیم تا یک هفته دیگر ۵۰۰ درصد بازیکنان را پر کنیم. تا الان ۴۰ درصد قراردادها پرداخت شده و پیش بینی کردیم که تا آخر فصل تمام قراردادها را پرداخت کنیم. البته بدهی هایی نیز وجود دارد و حتما اطلاع دارید که حدود یک ماه قبل از سوی سازمان مالیاتی از حساب باشگاه برداشت شد.»

پندار توفیقی ادامه داد: «از سال ۹۳ و درطول ۳ فصل اخیر ۸ بازیکن خارجی که قراردادشان قبلا بسته شده بود، طلبشان پرداخت شده است. چند بازیکن دیگر هم هستند که پرونده شان در فیفا هست. ساموئل، لیام ردی، هلمکه، عادل شیحی و پروپجیچ این نفرات هستند. ساموئل و ردی و شیحی تقریبا کارشان تمام شده و طلبشان پرداخت شده اما درباره پروپجیچ مستنداتی داریم که بدون اطلاع باشگاه در تمرینات شرکت نکرده است. ۹۰ درصد پرونده های بازیکنان خارجی برای سال های ۸۸ تا ۹۲ هست.»

پندار توفیقی در پایان گفت: «من دبیرهیات مدیره و رئیس کمیته اقتصادی باشگاه هستم. ماهیت کار من روشن است. هر کسی که در حیطه تخصصی خودش صحبت کند، حاشیه کمتر است. کنار منصوریان ایستادیم و حمایتش کردیم. هر کمکی که او بطلبد، مسائل اقتصادی اش را فراهم می کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpxqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 6میلیاردی استقلال روی میز مدیرعامل