تاریخ انتشار: 1395/10/07 14:20
کد خبر: 240084

خالقی‌فر: بازی آبادان برای ما شش امتیازی بود

هافبک گلزن گسترشی ها می گوید پیروزی در دیدار برابر صنعت نفت برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار بو.
خالقی‌فر: بازی آبادان برای ما شش امتیازی بود

رضا خالقی‌فر باتجربه حضور در آبادان توانست با پیراهن گسترش فولاد، به تیم سابقش گل زنی کند، او در این‌باره گفت: من سابقه حضور یک ساله و نیمه در آبادان دارم، با شرایط آب‌وهوایی و جوی آنجا آشنا بودم و امروز هوا خیلی خوب بود اما زمانی که ما بازی داشتیم ناگهان بادشدیدی شروع به وزیدن کرد و بازی را تحت تاثیر قرار داد. اما در مجموع شرایط خوب بود و توانستیم گلزنی کنیم و با 3 امتیاز به تبریز برگردیم، هدفمان برد و این دیدار برایمان 6 امتیازی بود چون نفت آبادان پایین‌تر از ما قرار داشت و اگر نتیجه می‌گرفتند از ما بالاتر می ایستدند که این کار را برای ما سخت می‌کرد. اما این پیروزی برای ما در ادامه رقابت‌های لیگ خیلی تاثیرگذار خواهد شد.

 

هافبک گسترش در باره از دست رفتن پیروزی های این تیم در ابتدای فصل گفت: من اعتقاد به بدشانسی نداشته و ندارم. آن زمان که گسترش مشکل امتیازگیری داشت باتجربه چنین روزهایی در سایر تیم‌های لیگ‌برتری می‌دانم که تیم‌ها پیش از شروع فصل با جذب بازیکنان و تغییر و تحولاتی که در مجموعه تیمی ایجاد می‌شود تیم زمان نیاز دارد تا به هماهنگی برسد.

 

وی در ادامه افزود: در هفته ابتدایی با توجه به نتایجی که کسب کردیم و باخت‌هایی که داشتیم در ادامه توانستیم هماهنگ‌تر شویم و نتایجی که باید را کسب کنیم. مطمئنا نیم فصل دوم به هماهنگی بیشتر می‌رسیم و شرایطمان بهتر خواهد شد. در دیدارهایی که دقایق ابتدایی گل می‌زدیم و در لحظات پایانی گل می‌خوردیم بچه‌ها با عدم تمرکز روبه‌رو بودند؛ ما باید از این به بعد هم از گل‌هایمان محافظت کنیم و هم سعی کنیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

 

خالقی فر در رابطه با حذف گسترش فولاد در رقابت های حذفی گفت: در دو، سه هفته پیش از دیدار با ذوب‌آهن بازی‌های سختی داشتیم علاوه بر آن با یخ‌بندان و کاورکشی که روی زمین‌هایمان بود تمرین کردن برایمان خیلی سخت شده بود. در فضای 15 متری پشت دروازه‌مان تمرین می‌کردیم و در این شرایط نمی‌شد آنطور که باید تمرین کرد تا بتوانیم در رویارویی‌مان با ذوب‌آهن که بازی حساسی هم بود برنده میدان باشیم. باختمان را توجیه نمی‌کنم اما واقعا شرایط مساعد نبود.

 

او درباره تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد: تفکراتی کادرفنی در تیم ایجاد می‌کنند که تاکتیک متفاوتی در فوتبال ایران است و برای اجرایی شدن آن نیاز به زمان داریم که امیدوارم در این فرصت چند روزه تا آغاز بازی های نیم فصل دوم کارهای تاکتیک‌یمدنظر کادرفنی را تمرین کنیم تا بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la8b6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی: استقلال به این سه برد نیاز داشت/ امیدوارم پرسپولیس دچار حاشیه شود