تاریخ انتشار: 1395/10/07 15:38
کد خبر: 240059

واکنش سرمربی فولاد به مذاکره با بختیار رحمانی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: ما و باشگاه حق و حقوقمان در مورد سروش رفیعی را با جدیت پیگیری می‌کنیم
واکنش سرمربی فولاد به مذاکره با بختیار رحمانی

نعیم سعداوی همراه با فولاد در نیم‌فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفت و توانست این تیم را با کسب 22 امتیاز به رده ششم جدول برساند.

بعد از هفته‌های ابتدایی که فولاد شرایط خوبی نداشت، این تیم به یکباره روند روبه‌رشدی را در پیش گرفت و طی 11 هفته متحمل شکست نشد تا اینکه در دیدار مقابل پیکان بازی را به حریف خود واگذار کرد که در این بین اشتباهات داوری هم بی‌تأثیر نبود.

سعداوی در مورد نتایج فولاد در نیم‌فصل اول و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

از شرایط تیم در نیم‌فصل اول راضی بودید؟

قبل از اینکه کارمان را شروع کنیم تنها 4 بازیکن در اختیار داشتیم. در این وضعیت کار بسیار سخت بود؛ چراکه ما باید اهداف و سیاست‌های کلان هیأت مدیره در راستای جوان‌گرایی و بومی‌گرایی را هم در نظر می‌گرفتیم. در همین راستا توانستیم جوان‌ترین و بومی‌ترین تیم لیگ را شکل دهیم و طبیعی بود که در این زمینه تغییرات زیادی در تیم مشاهده کنیم. به همین‌خاطر برای اینکه بتوانیم شکل بگیریم نیاز به فاکتور مهم زمان داشتیم. ما در برخی پست‌ها به‌طور کامل شکل نگرفته بودیم، به همین‌خاطر هرچه از لیگ گذشته و در وقفه‌هایی که به‌وجود آمد، سعی کردیم با تمرین بیشتر شرایط‌مان را بهبود ببخشیم و همان‌طور که دیدید از آغاز تا پایان نیم‌فصل روند روبه‌رشد ما ادامه داشت و حالا به‌شکلی حرکت می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم امید زیادی داریم.

آیا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از اهداف مدنظر باشگاه فولاد است؟

ما یک هدف را به‌صورت کلی دنبال می‌کنیم و آن ارائه فوتبال زیبا، تماشاگرپسند و باکیفیت است. هر کسی که فوتبال ما را تعقیب می‌کند باید از دیدن بازی‌هایمان لذت ببرد. همان‌طور که مشاهده کردید آمار گل‌های زده ما نشان می‌دهد که یک فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنیم. می‌خواهیم وقتی خودمان، بازیکنان، باشگاه و هواداران بازی را نگاه می‌کنند از دیدن فوتبال فولاد لذت ببرند که این مسئله توأم با کسب نتیجه باشد. در این بین ما می‌توانیم با کسب نتیجه به اهداف بالاتری هم دست پیدا کنیم.

 آیا قصد تقویت تیم در نیم‌فصل را دارید؟

فولاد هم مثل تمامی تیم‌های لیگ برتر نیاز به بازسازی و تقویت دارد. این مسئله را در جلساتی که با مدیرعامل و هیأت مدیره داشتیم، انتقال دادیم و با هماهنگی کاملی که با آنها داریم، تصمیم‌‌گیری می‌کنیم. می‌دانید نیم‌فصل دوم همیشه فشرده‌تر است و با توجه به شرایط آب‌وهوایی کار سخت‌تر می‌شود. به همین‌خاطر ما هم برنامه تقویت تیم را دنبال می‌کنیم.

آیا لیست خروجی هم دارید؟

در حال حاضر فولاد خوزستان فقط یک جای خالی در لیست بازیکنانش دارد که آن را هم به‌ سروش رفیعی اختصاص دادیم و مدعی این هستیم که او با ما قرارداد دارد. باشگاه این مسئله را از طریق کمیته انضباطی پیگیری می‌کند و بعد از دیدار تراکتورسازی در جام حذفی، تکلیف این موضوع مشخص می‌شود. ما و تمامی عوامل باشگاه با قدرت پیگیر حق و حقوق فولاد هستیم و در این زمینه به‌جد تلاش می‌کنیم تا ببینم چه رایی صادر می‌شود و سپس اقدامات لازم را در این مورد انجام دهیم.

 کمیته انضباطی برای صدور رأی سروش رفیعی خیلی این مسئله را به‌تعویق نینداخته است؟

این موضوع چیزی نیست که من پاسخگوی آن باشم. چیزی که ما می‌دانیم این است که تمام عوامل باشگاه سر سوزنی از این موضوع کوتاه نمی‌آیند و تمامی حق و حقوق باشگاه را با جدیت پیگیری می‌کنند تا به حق‌مان در این زمینه برسیم.

 پس با توجه به اینکه در لیست‌تان جای خالی ندارید، مطرح شدن نام بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و... شایعه است؟

در مجموعه فولاد با هیچ شخصی رودربایستی نداریم. به‌دنبال استفاده حداکثری از بازیکنان تیم‌مان هستیم و تحلیل بسیار خوب و دقیقی نسبت به عملکرد بازیکنانمان داریم. هرکجا احساس کنیم به هر دلیلی نتوانستیم از بازیکنی بهره مندی لازم را داشته باشیم، رودربایستی نخواهیم کرد و تصمیم صریحی اتخاذ خواهیم کرد. در مقابل هواداران و هیأت مدیره پاسخگو هستم و باید در تمامی موارد تصمیمات درستی بگیرم.

 آیا با بختیار رحمانی مذاکره کردید؟

خاصیت فصل نقل‌وانتقالات گمانه‌زنی است. چیزی که تا به اینجا اتفاق افتاده این است که هنوز در ارتباط با هیچ بازیکنی  صد درصد تصمیم گیری برای ورود در مورد مورد بازیکنی صد در صد تصمیم گیری برای جذب نکردیم. اما اینکه در ادامه چه پیش می‌‌آید مرتبط با شرایط تیم و مسائل مختلف است.

 وضعیت حضور ارنست انفور به کجا انجامید؟

منتظر هستیم تا پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات باز شود و نقل‌وانتقال این بازیکن صورت بگیرد. در حال حاضر او یکی از بازیکنان لیست فولاد است.

آیا در نیم‌فصل به اردو می‌روید؟

با توجه به شرایط خوب آب‌وهوایی خوزستان قصد رفتن به اردو نداریم اما قبل از دیدار مقابل ماشین‌سازی در هفته شانزدهم لیگ برتر حداقل دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم.

 در دیدار مقابل پیکان هم از داوری متضرر شدید.

ما در بازی با پیکان فکر همه چیز را کرده بودیم به غیر از اینکه ممکن است اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شود که البته در این مورد اگر فکری هم می‌کردیم نمی‌توانستیم نقشی داشته باشیم. شما دیدید در برنامه شب گذشته 90 روی تصمیمات اشتباه داور صحه گذاشته شد. امیدوارم کمیته داوران، دپارتمان داوری و حسن کامرانی‌فر که اعتقاد ویژه‌ای به او دارم این مسئله را پیگیری کند؛ چراکه در نیم‌فصل دوم شرایط بسیار سخت‌تر می‌شود و تصمیمات داوران می‌تواند در صعود یا سقوط تیم‌ها تأثیرگذار باشد. اگر قرار است در داوری از نیروهای جوان استفاده کنند که اتفاقاً ما هم همین اعتقاد را داریم بهتر است این تصمیم برای همه تیم‌ها به صورت یکسان اعمال شود، نه‌اینکه فقط برای برخی تیم‌ها این داوران را بگذاریم و برای برخی دیگر جرأت نکنیم از داوران جوان استفاده کنیم. وقتی این تصمیمات برای همه یکسان اتخاذ شود، شما ببنید در بازی ما مقابل پیکان داور با چند تصمیم اشتباه و تأثیرگذار نتیجه را کاملاً به شکل دیگری رقم زد. این همه جو شکست‌ناپذیری ما در 11 هفته پیاپی مطرح شده بود و بحث رکورد گلزنی ساسان انصاری بود که متأسفانه با اشتباه داور این روند قطع شد و ممکن بود اگر داور چنین تصمیمات اشتباه نگیرد، این رکوردها همچنان پابرجا بماند.

 و صحبت پایانی.

از هواداران خوب فولاد خوزستان تشکر می‌کنم. آنها در تمام فصل با تمام وجود ما را تشویق کردند و مخصوصاً در دیدار با پیکان با وجود سرمای هوا خود را به ورزشگاه رسانده و از تیم حمایت کردند. از صبر و حوصله هواداران ممنونم و امیدوارم این حمایت‌ها از ما ادامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k97l8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیگیری تمرینات فولاد برای بازی جام حذفی