تاریخ انتشار: 1395/10/11 16:12
کد خبر: 239116

توقع نداشتم با توجه به سابقه ام در این تیم در لیست مازاد قرار بگیرم!

مدافع تیم سایپا گفت:من در سایپا باندی ندیدم.
توقع نداشتم با توجه به سابقه ام در این تیم در لیست مازاد قرار بگیرم!

ابراهیم شکوری درباره جلسه ای که امروز با مدیریت باشگاه مبنی بر قرار گرفتنش در لیست مازاد داشت، اظهار داشت: من امروز با مدیریت باشگاه صحبت کردم و مشخص شد که در لیست فرکی در نیم فصل دوم حضور ندارم و این طبیعت فوتبال است. من در ۴ سال گذشته ۱۲۰ بازی برای سایپا انجام دادم و در ۹۰ درصد بازیها فیکس بودم. اما در این فصل فقط دو بازی به من رسید.
ابراهیم شکوری در ادامه افزود: اینکه چرا بازی به من کم رسیده دلیلش را نمی دانم اما با تمام وجود باشگاه سایپا و کلیه بازیکنان و کارکنانش را دوست دارم. الان هم با این تیم قرارداد دو ساله دارم ولی تابع باشگاه هستم و هر چیزی که آنها تصمیم بگیرند قبول می کنم.
مدافع تیم سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: من در این فصل کم به میدان رفتم و متاسفانه دو پنالتی هم دادم اما فکر نمی کنم این مسئله دلیل جدایی من باشد. الان هم ازحسین فرکی ناراحت نیستم. حسین آقا بچه محل ما است و برایشان احترام زیادی قائلم. اما هستند کسانی که از آنها دلخوری دارم.
ابراهیم شکوری در پاسخ به این سوال که شایعه شده در تیم سایپا یک باند وجود دارد اذعان داشت: من که در این چند سال این مسئله را ندیدم. اتفاقا همه قراردادها همیشه پایین بوده است و بازیکنان از جمله ابراهیم صادقی و بقیه شرایط تیم را در مواقع بی پولی درک کرده اند و با کمترین قراردادها در خدمت سایپا بوده اند. خود من دو بار زمانی که در سایپا بودم زانویم را عمل کردم.
شکوری در پایان گفت: چون اصلا توقع نداشتم با توجه به سابقه ام در این تیم در لیست مازاد قرار بگیرم هنوز با باشگاهی وارد مذاکره نشده ام و باید ببینیم در روزهای آتی چه اتفاقی رخ می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgwb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده حضور احتمالی «سوشا» در سایپا