تاریخ انتشار: 1395/10/11 18:48
کد خبر: 239067

۳ خارجی زیر نظر دایی تست می‌دهند/ آل‌کثیر MRI می‌گیرد

طبق اعلام نیاز علی دایی سرمربی تیم نفت قرار است ۳ بازیکن خارجی در تمرینات این تیم شرکت کنند تا در صورت مورد تائید بودن با این تیم قرارداد ببندند.
۳ خارجی زیر نظر دایی تست می‌دهند/ آل‌کثیر MRI می‌گیرد

در پی اعلام نیاز علی دایی قرار است طی هماهنگی های به عمل آمده از سوی مدیریت باشگاه و کادر فنی 33 بازیکن خارجی طی روزهای آتی وارد تهران می شوند.

یک بازیکن از السالوادور، یک گلر لهستانی و یک مدافع آفریقایی طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه وارد تهران شده و برای تست در تمرینات نفت تهران شرکت خواهند کرد.
تمرینات نفت طبق برنامه ارائه شده از سوی علی دایی تعطیل شده و بازیکنان پس از سه روز استراحت از صبح سه شنبه تمرینات خود را از سر می گیرند.

دایی برنامه های نقل و انتقالاتی مد نظر خود را پس از جمع بندی با باشگاه در میان خواهد گذاشته و نسبت به مذاکره با گزینه های ایرانی اقدام خواهد شد. دایی قصد ندارد بازیکنان خارجی تیمش را از طریق مشاهده فیلم جذب کند.

پیش از این علی دایی سه دروازه بان خارجی را در تست ها نپذیرفته و همچنان به جای شیخ ویسی که راهی استقلال خوزستان شده به دنبال جذب یک دروازه بان است.

همچنین دکتر قربانی  درباره مصدومان تیم گفت محمد قاضی دچار کشیدگی خفیف رباط داخلی زانو شده و از وی MRI گرفتیم.وی صبح و عصر فیزیوتراپی خواهد کرد و تلاش میکنیم تا هرچه زودتر از شرایط حضور در تمرینات گروهی برخوردار شود .

وی ادامه داد: عیسی آل‌کثیر نیز به هنگام صحنه ی پنالتی به ساق پایش ضربه  شدیدی وارد شده و از ناحیه  زانو هم کمی احساس درد می کند و برای MRI گرفتن از وی نیز اقدام کردیم و مس از مشخص شدن جواب MRI وضعیت مصدومیت وی مشخص شده و تصمیمات لازم برای روند درمانی اتخاذ خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voj5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پالس مثبت ستاره علی دایی به استقلالی ها ؛ حس من به آنها ۱۰ برابر است