تاریخ انتشار: 1395/10/12 16:23
کد خبر: 238892

حاشیه‌هاى دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ و مهدى تارتار در دیدارى تدارکاتى به مصاف یکدیگر رفته اند.
حاشیه‌هاى دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی

پرسپولیس در دور جدید تمرینات خود در نیم فصل دوم امروز به مصاف شاگردان مهدى تارتار در پارس جنوبى جم رفته اند.

 

با حاشیه هاى این بازى از استادیوم شهید کاظمى ورزش سه را همراهى کنید.

 

*  علیرضا بیرانوند، حسین ماهینى، سیدجلال حسینى، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیرى، مهدى طارمى، کمال کامیابى نیا، على علیپور و محمد انصارى در ترکیب اولیه خود سود برده است.

 

ترکیب پارس جنوبى جم: ناصر سالارى، میلاد باقرى، میثم تیمورى، کاظم حیات منش، سعید محمدى فر، مهدى حنفى، مهران قاسمى، على دشتى، امید سینگ، على عظیمى و رضا طاهرى

 

* سرتن چوک پیش از شروع این بازى و در غیاب مارکو وظیفه گرم کردن بازیکنان را برعهده گرفت و برانکو نیز نظاره گر عملکرد شاگردانش بود.

 

* حدود ٣٠٠ هوادار در استادیوم شهید کاظمى حضور یافته و به تشویق بازیکنان این تیم مشغول هستند. کرى خوانى این هواداران با مهدى تارتار در خصوص دربى جنجالى که در آن تارتار با بازیکنان استقلال درگیر شد از نکات جالب بود.

 

* بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس در زمان گرم کردن روى نیمکت حاضر شد و با دیگر دروازه بانان تمرین نکرد.

 

* رامین رضاییان پیش از شروع بازى به سمت نیمکت پارس رفت و با تارتار به خوش و بش پرداخت.

 

* نفرات ذخیره پارس با دستور تارتار از همان ابتداى بازى به پشت دروازه رفتند و به گرم کردن خود پرداختند.

 

* هواداران پرسپولیس که از ابقاى طاهرى خوشحال بودند به تشویق این مدیر و همچنین وزیر ورزش و جوانان پرداختند.

 

* امین آرام طبع که شایعه جدایى اش در نیم فصل وجود دارد با حضور در استادیوم شهید کاظمى به تمرین اختصاصى پرداخت.

 

* محسن ربیع خواه و ولادیمیر پریمیوف که به دلیل مصدومیت قادر به همراهى این تیم نیستند، بعد از صحبت با کادرپزشکى به تمرین اختصاصى پرداختند.

 

* حسین ماهینى در این بازى در سمت چپ دفاعى به کار گرفته شده است و رضاییان در دفاع راست حضور یافته است.

 

* علیرضا بیرانوند در یک صحنه و در دو مرحله اقدام به دریبل مهاجم پارس جنوبى کرد که مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت و به شدت به تشویق وى پرداختند.

 

* ابراهیم اسدى، بازیکن پیشکسوت پرسپولیس که زننده گل قهرمانى پرسپولیس در اولین فصل لیگ برتر بود در استادیوم حضور یافته است. نکته جالب توجه اینجا بود که حراست استادیوم او را نمى شناخت و با مشکل وارد استادیوم شد و در سکو مستقر شد.

 

* برخورد لفظى سیدجلال حسینى با مهدى تارتار در خصوص بازى فیزیکى از حاشیه هاى این بازى بود. فرشاد احمدزاده در یک صحنه با تکل بلند مدافع حریف متوقف شد و بازیکنان پرسپولیس با فریاد از حریف خواستند کمى آرام تر بازى کنند. در ادامه سیدجلال حسینى مرتکب خطا شد که مهدى تارتار برآشفته شد و اعلام کرد حریف بازى خطرناک مى کند که با اعتراض کاپیتان پرسپولیس مواجه شد. محسن مسلمان در نهایت مانع از نزدیک شدن سیدجلال و ادامه این بحث شد و در حالى که این بازیکن اعتقاد داشت بازى تدارکاتى است و اگر قواعد آن را نمى دانند بهتر است بازى نکنند.

 

پرسپولیس یک پارس جنوبى ٠: (مهدى طارمى، دقیقه ٢٠): یک حرکت ترکیبى از سوى بازیکنان این تیم در نتایت با پاس عرضى رضاییان براى طارمى با شوت زمینى این مهاجم به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

 

* درگیرى لفظى بین بازیکنان باعث قطع بازى براى ثانیه هایى شد و تارتار از بازیکنانش خواست تا احترام بازیکن حریف را حفظ کنند.

 

* برخورد لگد بازیکن پارس به سینه وحید امیرى باعث مصدومیت جزیى این بازیکن شد و این در حالى بود که داور اعتقادى به خطا نداشت.

 

* علیرضا رضایى، قهرمان سابق کشتى کشورمان که عضو مدیریتى باشگاه پارس جنوبى محسوب مى شود در بین دو نیمه در استادیوم حاضر شد و از نزدیک شاهد این بازى بود.

 

پرسپولیس ٢ پارس جنوبى ٠ :(على علیپور، دقیقه ٤٥): بار دیگر ارسال از رامین رضاییان و برش مناسب از سوى على علیپور گل دوم این تیم را رقم زد تا سرخپوشان با برترى دو گله به رختکن بروند.

 

پرسپولیس موفق شد دیدار تدارکاتى برابر پارس  در نیمه اول را که البته چندان دوستانه نبود را با دو گل به سود خود خاتمه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp8pv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردداران نیم فصل اول لیگ برتر